ROI-ul si SEO

Descriere

Descriere

Unul dintre obiectivele promovarii SEO este reprezentat de atragerea a cat mai multi clienti si de cresterea vanzarilor.

In cadrul unei campanii AdWords este destul de usor sa stabilim care este profitul si sa contabilizam rezultatele, in schimb, cand vorbim de optimizarea pentru browserele de cautare, o definitie a ROI (Return on Investment) este destul de greu de realizat.

O strategie foarte buna de SEO, in comparatie cu o campanie de marketing de la pozitionari, are nevoie de o perioada mai lunga de timp, pentru ca rezultatele sa fie vizibile, indiferent daca vorbim de cresterea traficului pe un site sau de cresterea vanzarilor on line. Datorita acestui aspect, multi dintre proprietarii de site-uri nu au rabdarea necesara si considera ca banii investiti in SEO nu reprezinta o investitie buna si nu va aduce niciun profit. Cand auzim de profit realizat astfel, trebuie sa ne gandim ca acesta reprezinta de fapt ROI-ul, prin care se incearca recuperarea investitiei.

Acest ROI reprezinta de fapt un fel de procent care ne arata cat a fost de profitabila procedura prin care s-a investit o anumita suma de bani, prin simpla diferenta dintre profitul obtinut la un moment dat si valoarea investita. Fara a tine cont de domeniul de activitate al unui site, cu siguranta scopul este de a obtine un profit cat mai bun intr-o perioada cat mai scurta de timp.
Pentru ca acest lucru sa poata deveni, intr-o oarecare masura si practic, cu siguranta trebuie investit intr-o foarte buna strategie SEO, a carei implementare sa fie in masura sa aduca cresteri de trafic sau sa atraga cat mai multi potentiali clienti, fara sa mai fie necesar sa mai cheltuiti bani cu tot felul de campanii de marketing.

Cu toate acestea, se intampla de foarte multe ori ca, optimizarea unei pagini sa nu fie suficienta pentru a obtine cresteri considerabile de trafic. In momentul in care puneti in aplicare o strategie SEO, avand ca punct de reper ROI-ul, procedura de optimizare se aplica intr-un mod diferit, deoarece se urmareste in special cresterea vanzarilor, iar pentru aceasta este nevoie de conversii.

Pentru a face o apreciere a rentabilitatii unei proceduri de optimizare SEO, va trebui sa raportati rezultatele cu ajutorul unei forme monetare. Mai exact, va trebui sa faceti un fel de comparatie intre toate cheltuielile pe care le-a necesitat procedura SEO si veniturile obtinute in urma aplicarii aceastei proceduri.

Initial, o crestere a traficului organic poate duce catre un ROI pozitiv, doar in momentul in care acest lucru apare in acelasi timp cu cresterea vanzarilor. In caz contrar, nu trebuie sa aveti indoieli cu privire la SEO, deoarece traficul si pagarank-ul au crescut, atragand vizitatori noi. Insa, din punct de vedere al cresterii vanzarilor, aveti nevoie de un analytics pentru a vedea cui se datoreaza aceasta crestere.

Ideea consta in faptul ca trebuie sa va stabiliti dinainte anumite obiective ale mobilizarii si matricii pe care doriti sa le evaluati, si astfel sa le puteti modifica in cazul in care stau in calea profitului.

Contact

Contact
  • Categoria
    AFACERI
  • Localitatea
    Iași

Localitatea

ROI-ul si SEO
Obtine indicatii

Contact

ROI-ul si SEO
  • By Sorin Teofil
  • Email: agapia.nastasa@gmail.com

Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Subiectul

Mesaj

Produs

ROI-ul si SEO
No Produse Found

Ratings

ROI-ul si SEO

Nota

0

0 Total
Aici mai puteti adauga diverse note despre locatia pe care a-ti vizitato. Va multumim
Servicii
0.0%
Locatia
0.0%
Calitate
0.0%
Personal/ altele
0.0%