AFACERI
/
Prahova

STRATEGIC GENIAL CONSULTING – StrategicArt

Adresa
Mun. Ploiesti, Jud Prahova
Telefon1

CEA MAI BUNA MODALITATE DE A TE ORGANIZA ESTE A EXTERNALIZA!
Comercialul nu indeplineste targetul, Marketingul este blocat in atatea posibilitati de promovare, Directorul de resurse umane nu mai are timp sa realizeze toate inregistrarile, documentele nu sunt organizate, Productia are nevoie de proceduri, Logistica este intotdeauna in intarziere, tu vrei sa reduci costurile iar rapoartele de care ai nevoie sunt vesnic amanate.
Cum actionezi? Recrutezi complet sau ne intalnesti pe noi, lucrezi cu o singura firma dar care sa suplineasca toate aceste departamente, uiti de griji si astfel cumperi timp pentru toata lumea.
Iata cateva activitati pe care noi le putem realiza si care pot fi convertite in TIMP LIBER pentru tine:
Servicii de consultanta in vederea eficientizarii activitati, reducerii cheltuielilor si cresterii veniturilor:
– Elaborare sisteme de vanzari personalizate in functie de specificul activitatii;
– Elaborare proceduri de gestionare a portofoliului de client;
– Definire si implementare strategii de fidelizare a clientilor;
– Elaborarea de planuri de actiuni in conformitate cu standardele companiei si translatarea acestora, in obiective masurabile;
– Elaborare planuri de afaceri;
– Elaborare analize de cost, realizare de simulari de profit si pierdere urmarirea performantelor pe departamente/sectoare/centre de cost, propuneri de investitii, implementare masuri pentru folosirea rationala a resurselor;
– Analiza si propunere oportunitati de afaceri;
– Monitorizare piata si definire tendinte de dezvoltare;
– Consultanta in gestionarea proceselor de aprovizionare, depozitare, transport, stocuri, formalitati necesare si sisteme de gestiune;
– Elaborare chestionare pentru studiul pietei, culegere de date si prelucrarii statistice, elaborarea rapoarte de piata si prognoze;
– Realizare rapoarte, studii de piata, evaluari pe teme specifice activitatii;
– Activitati de cercetare si identificare potentiali clienti si furnizori;
– Studii privind modul de structurare al pietei: clienti actuali, clienti potentiali;
– Studii de analiza concurenta si studii de imact;
– Studii de analiza preturi practicate pe piata pentru un anumit produs/serviciu;
– Studii de analiza forta proprie de vanzari, evaluare personal si strategii adoptate, instruirea fortei de vanzari.

Servicii de Consultanță Organizațională:
– Elaborare proceduri si instructiuni interne de lucru;
– Optimizare fluxuri de lucru;
– Elaborare orice model de document din fluxul commercial si/sau tehnologic, administrativ: Oferte, Cereri de oferta, Avize, Ordine de achizitii, Fisa de informatii, Chestionare, Formulare de evaluare, Formulare de monitorizare, Note de evidenta, Note de comanda, Devize, Documente stocuri, Documente transport, Manuale, Ghiduri, Instructiuni, etc
– Realizare documentatie pentru licitatii (atat pentru participanti cat si pentru achizitori, realizare caiete de sarcini, note de estimare valoare contract,documentatie de atribuire, modele de formulare si declaratii necesare, oferta tehnica, oferta financiara, documente de calificare, etc ).

Servicii de Management de proiect:
– Elaborare proiecte de accesare şi gestionare fonduri structurale şi de coeziune;
– Implementare proiecte cu finantare europeana;
– Gestionare proiecte in functie de domeniul de activitate;
– Formare in domeniul Managementului de proiect – calificare Manager de proiect;

Servicii de Marketing:
– Definire identitate vizuala a companiei;
– Realizare strategie de imagine a firmei, strategii de brand, nume, slogan, logo;
– Realizare planuri de promovare a companiei (mijloace de promvare, medii de difuzare, temporizare, obiective, buget, etc);
– Realizare website-uri de prezentare;
– Realizare texte si design brosuri de promovare;
– Realizare texte si design cataloage de produse si servicii;
– Realizare design pliante, afise, bannere;
– Realizare materiale de promovare UNICAT;
– Campanii media de promovare online si offline;
– Managementul reputației online, e-mail marketing, social media, etc
– Organizare Evenimente de presa;
– Organizare de targuri si expozitii, precum si reprezentarea societatilor participante in cadrul acestora. Creare stand de prezentare si promovare, creare concept eveniment, etc.

Servicii de organizare Evenimente de afaceri:
 Organizare ȋntâlniri, conferințe, seminarii interne si internatioanale;
 Organizare demonstratii de produs, targuri, expozitii;
 Managementul evenimentelor (asigurarea intregului pachet de servicii necesare evenimentului, definirea conceptului de evement, elaborarea agendei evenimentului, invitarea participantilor, promovarea evenimentului, realizarea discursurilor, inregistrarea participantilor, servicii foto si video pentru eveniment, servicii de traducere si interpretariat pentru oaspetii internationali, cazarea participantilor, transportul acestora, asigurarea mesei, organizarea timpului liber al acestora prin propunerea de activitati tematice, etc).

Servicii de Traducere:
– Traduceri in domeniul tehnic, commercial, juridic, marketing sau orice alt domeniu;
– Traduceri limbaj specializat, limbaj uzual sau corespondentă de afaceri.

Servicii de Resurse Umane:
– Elaborare fise de post personal;
– Elaborare organigrama societate;
– Elaborare programe de evaluare posturi şi/sau personal;
– Realizare analize privind necesarul de personal;
– Consultanta in procesul de recrutare interna si externa (realizare anunt de recrutare, asigurarea mijloacelor de difuzare a anuntului de recrutare, monitorizarea si analiza documentelor de candidatura, organizarea si desfasurarea procesului de testare al candidatilor, verificare teste, verificare referinte, realizare situatii comparative in vederea selectiei candidatilor pentru a evidentia profilul conturat la interviu cu cel reiesit in urma testarii si cu cerintele postului, etc)
– Consultanta pentru integrarea in organizatie a noilor angajati;
– Elaborare de documente specifice, Manualul angajatului;
– Consultanta in gestiunea dosarelor de personal;
– Analiza nevoii de formare profesională din cadrul firmei;
– Elaborare programe de instruire a personalului;
– Elaborare studii privind piata fortei de munca si a furnizorilor de servicii din domeniu;
– Elaborare programe de motivare a personalului;
– Realizare analize la nivelul firmei cu privire la nivelul de satisfactie a angajatilor si definire masuri de corectie necesare;
– Elaborare programe de reorganizări/ disponibilizări.

Servicii de Comunicare interna si dezvoltare a personalului:
– Elaborare planuri de comunicarea pentru dezvoltarea si mentinerea unui climat pozitiv al relatiilor dintre angajati;
– Programe de dezvoltare personală şi profesională;
– Organizare traininig pentru management;
– Programe de identificare talente, lideri;
– Organizare programe Team-Building (definire activitati in functie de specificul firmei si obiectivul propus prin Team Building, realizarea programelor de activitati, asigurare intregului pachet pentru organizarea evenimentului; locatie, cazare, transport, masa, activitati recreative si profesionale, servicii post program – evaluari ale participantilor, fise de propuneri, etc).

Citeste mai mult
Amenities not found.