STRATEGIC GENIAL CONSULTING – StrategicArt

Descriere

Descriere

CEA MAI BUNA MODALITATE DE A TE ORGANIZA ESTE A EXTERNALIZA!
Comercialul nu indeplineste targetul, Marketingul este blocat in atatea posibilitati de promovare, Directorul de resurse umane nu mai are timp sa realizeze toate inregistrarile, documentele nu sunt organizate, Productia are nevoie de proceduri, Logistica este intotdeauna in intarziere, tu vrei sa reduci costurile iar rapoartele de care ai nevoie sunt vesnic amanate.
Cum actionezi? Recrutezi complet sau ne intalnesti pe noi, lucrezi cu o singura firma dar care sa suplineasca toate aceste departamente, uiti de griji si astfel cumperi timp pentru toata lumea.
Iata cateva activitati pe care noi le putem realiza si care pot fi convertite in TIMP LIBER pentru tine:
Servicii de consultanta in vederea eficientizarii activitati, reducerii cheltuielilor si cresterii veniturilor:
– Elaborare sisteme de vanzari personalizate in functie de specificul activitatii;
– Elaborare proceduri de gestionare a portofoliului de client;
– Definire si implementare strategii de fidelizare a clientilor;
– Elaborarea de planuri de actiuni in conformitate cu standardele companiei si translatarea acestora, in obiective masurabile;
– Elaborare planuri de afaceri;
– Elaborare analize de cost, realizare de simulari de profit si pierdere urmarirea performantelor pe departamente/sectoare/centre de cost, propuneri de investitii, implementare masuri pentru folosirea rationala a resurselor;
– Analiza si propunere oportunitati de afaceri;
– Monitorizare piata si definire tendinte de dezvoltare;
– Consultanta in gestionarea proceselor de aprovizionare, depozitare, transport, stocuri, formalitati necesare si sisteme de gestiune;
– Elaborare chestionare pentru studiul pietei, culegere de date si prelucrarii statistice, elaborarea rapoarte de piata si prognoze;
– Realizare rapoarte, studii de piata, evaluari pe teme specifice activitatii;
– Activitati de cercetare si identificare potentiali clienti si furnizori;
– Studii privind modul de structurare al pietei: clienti actuali, clienti potentiali;
– Studii de analiza concurenta si studii de imact;
– Studii de analiza preturi practicate pe piata pentru un anumit produs/serviciu;
– Studii de analiza forta proprie de vanzari, evaluare personal si strategii adoptate, instruirea fortei de vanzari.

Servicii de Consultanță Organizațională:
– Elaborare proceduri si instructiuni interne de lucru;
– Optimizare fluxuri de lucru;
– Elaborare orice model de document din fluxul commercial si/sau tehnologic, administrativ: Oferte, Cereri de oferta, Avize, Ordine de achizitii, Fisa de informatii, Chestionare, Formulare de evaluare, Formulare de monitorizare, Note de evidenta, Note de comanda, Devize, Documente stocuri, Documente transport, Manuale, Ghiduri, Instructiuni, etc
– Realizare documentatie pentru licitatii (atat pentru participanti cat si pentru achizitori, realizare caiete de sarcini, note de estimare valoare contract,documentatie de atribuire, modele de formulare si declaratii necesare, oferta tehnica, oferta financiara, documente de calificare, etc ).

Servicii de Management de proiect:
– Elaborare proiecte de accesare şi gestionare fonduri structurale şi de coeziune;
– Implementare proiecte cu finantare europeana;
– Gestionare proiecte in functie de domeniul de activitate;
– Formare in domeniul Managementului de proiect – calificare Manager de proiect;

Servicii de Marketing:
– Definire identitate vizuala a companiei;
– Realizare strategie de imagine a firmei, strategii de brand, nume, slogan, logo;
– Realizare planuri de promovare a companiei (mijloace de promvare, medii de difuzare, temporizare, obiective, buget, etc);
– Realizare website-uri de prezentare;
– Realizare texte si design brosuri de promovare;
– Realizare texte si design cataloage de produse si servicii;
– Realizare design pliante, afise, bannere;
– Realizare materiale de promovare UNICAT;
– Campanii media de promovare online si offline;
– Managementul reputației online, e-mail marketing, social media, etc
– Organizare Evenimente de presa;
– Organizare de targuri si expozitii, precum si reprezentarea societatilor participante in cadrul acestora. Creare stand de prezentare si promovare, creare concept eveniment, etc.

Servicii de organizare Evenimente de afaceri:
 Organizare ȋntâlniri, conferințe, seminarii interne si internatioanale;
 Organizare demonstratii de produs, targuri, expozitii;
 Managementul evenimentelor (asigurarea intregului pachet de servicii necesare evenimentului, definirea conceptului de evement, elaborarea agendei evenimentului, invitarea participantilor, promovarea evenimentului, realizarea discursurilor, inregistrarea participantilor, servicii foto si video pentru eveniment, servicii de traducere si interpretariat pentru oaspetii internationali, cazarea participantilor, transportul acestora, asigurarea mesei, organizarea timpului liber al acestora prin propunerea de activitati tematice, etc).

Servicii de Traducere:
– Traduceri in domeniul tehnic, commercial, juridic, marketing sau orice alt domeniu;
– Traduceri limbaj specializat, limbaj uzual sau corespondentă de afaceri.

Servicii de Resurse Umane:
– Elaborare fise de post personal;
– Elaborare organigrama societate;
– Elaborare programe de evaluare posturi şi/sau personal;
– Realizare analize privind necesarul de personal;
– Consultanta in procesul de recrutare interna si externa (realizare anunt de recrutare, asigurarea mijloacelor de difuzare a anuntului de recrutare, monitorizarea si analiza documentelor de candidatura, organizarea si desfasurarea procesului de testare al candidatilor, verificare teste, verificare referinte, realizare situatii comparative in vederea selectiei candidatilor pentru a evidentia profilul conturat la interviu cu cel reiesit in urma testarii si cu cerintele postului, etc)
– Consultanta pentru integrarea in organizatie a noilor angajati;
– Elaborare de documente specifice, Manualul angajatului;
– Consultanta in gestiunea dosarelor de personal;
– Analiza nevoii de formare profesională din cadrul firmei;
– Elaborare programe de instruire a personalului;
– Elaborare studii privind piata fortei de munca si a furnizorilor de servicii din domeniu;
– Elaborare programe de motivare a personalului;
– Realizare analize la nivelul firmei cu privire la nivelul de satisfactie a angajatilor si definire masuri de corectie necesare;
– Elaborare programe de reorganizări/ disponibilizări.

Servicii de Comunicare interna si dezvoltare a personalului:
– Elaborare planuri de comunicarea pentru dezvoltarea si mentinerea unui climat pozitiv al relatiilor dintre angajati;
– Programe de dezvoltare personală şi profesională;
– Organizare traininig pentru management;
– Programe de identificare talente, lideri;
– Organizare programe Team-Building (definire activitati in functie de specificul firmei si obiectivul propus prin Team Building, realizarea programelor de activitati, asigurare intregului pachet pentru organizarea evenimentului; locatie, cazare, transport, masa, activitati recreative si profesionale, servicii post program – evaluari ale participantilor, fise de propuneri, etc).

Contact

Contact
  • Adresa
    Mun. Ploiesti, Jud Prahova
  • Telefon:
  • E-mail
  • Website
  • Categoria
    AFACERI, CONSULTANTA, CONTRACTE UTILE, CURSURI, DIVERSE ACTIVITATI, MEDIA SI PUBLICITATE, SERVICII FIRME
  • Localitatea
    Prahova
  • Tags
    consultanta, dezvoltare personala, dezvoltare profesionala, formare profesionala, imagine, marketing, proiecte, promovare, reducere de costuri, resurse umane, servicii, team building, vanzari

Informatii aditionale

Informatii aditionale
  • Contact
    Stan Catalina
  • CUI:
    RO 33284391

Localitatea

STRATEGIC GENIAL CONSULTING – StrategicArt
Obtine indicatii

Contact

STRATEGIC GENIAL CONSULTING – StrategicArt
  • By Stan Catalina
  • Telefon:: 0729 503 385
  • Email: catalina.stan@strategicart.ro

Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Subiectul

Mesaj

Produs

STRATEGIC GENIAL CONSULTING – StrategicArt
CAD, proiectare, solidworks, desene 2D, modelare 3D ,AutoCAD, servicii de proiectare industriala si mecanica, proiectare de utilaje, echipamente, masini, unelte, instalatii noi sau modernizari de instalatii, structuri metalice
SERVICII PROIECTARE ASISTATA DE CALCULATOR

SERVICII DE PROIECTARE
Proiectarea inseamna viziune dar nu numai atat, ci si capacitatea de a transpune o idee in schite tehnice, pana la cele mai fine detalii imaginate si astfel, in final, pentru noi proiectarea ajunge sa fie elementul ce transforma o idee intr-un produs perfect.

Specialistii nostri utilizeaza instrumente software CAD, respectiv AutoCAD, SolidWorks, Inventor care pe langa avantajul de a furniza solutii eficiente, permit si modificari diverse ce pot fi solicitate de client in diferite faze ale procesului tehnologic.
Fie ca vorbim de un proiect nou, fie ca vorbim de unul existent care necesita modificari, prelucrari, verificari, conversii CAD, desene 2D, modelare 3D, echipa noastra presteaza servicii de proiectare industriala si mecanica, proiectare de utilaje, echipamente, masini, unelte, instalatii noi sau modernizari de instalatii, structuri metalice, etc.

Toate pachetele noastre de servicii includ insa gratuit un Bonus si anume, TIMP LIBER PENTRU TINE.

programare web, web design, aplicatii personalizate, dezvoltare software, software business, limbaje de programare, PHP, JavaScript, HTML, CSS, AJAX, ASP.NET, C++, jQuery, CRM, programator
SERVICII PROGRAMARE WEB

SERVICII DE PROGRAMARE WEB

Am construit o lume virtuala, iar acum cu totii dorim sa avem acces in ea!
Accesul il putem avea cu usurinta, insa succesul in aceasta lume este garantat doar de cunoasterea limbajului ei.

Echipa noastra de programatori cunoaste acest limbaj, este o echipa de tineri ghidati de ideea ca „totul este posibil in mediul virtual” si care iti pot arata cum intreaga ta afacere poate fi comprimata intr-o aplicatie, cum totul poate fi gestionat eficient cu ajutorul unui dispozitiv conectat la internet, cum orice miscare de orice natura din activitatea companiei poate fi inregistrata, monitorizata sau chiar previzionata de utilizator.
Alaturi de specialisti cu experienta in zona de Business, care identifica si analizeaza nevoile interne ale organizatiei, programatorii nostri pot dezvolta aplicatii personalizate pentru orice afacere cu aplicabilitate la nivel global in cadrul companiei sau dedicat pentru anumite departamente ale acesteia.
Utilizam limbaje de programare PHP, JavaScript, HTML, CSS, AJAX, ASP.NET, C++, jQuery, ce ne permit realizarea oricarui proiect dorit.
Putem crea aplicatii personalizate, pornind de la stadiul de idee si pana la produsul final, instruirea utilizatorilor si mentenanta, insa va putem oferi si solutii de-a gata de la o aplicatie specifica de ofertare pana la un CRM complet.

Consultanta afaceri, Strategii de Vanzari, Crestere Venituri, Reducere Cheltuieli, Optimizare Procese de Lucru, studii de piata, fidelizare clienti, template documente firma, moonitorizare piata, oportunitati de afaceri, proceduri si instructiuni interne de lucru, planuri de afaceri, concurenta, studii de impact recrutare interna si externa, programe de instruire a personalului, Analiza nevoii de formare profesionala, programe de motivare a personalului,planuri de comunicarea, analize de cost, simulari de profit si pierdere
Servicii de Consultanta Organizationala, Strategii de Vanzari, Crestere Venituri, Reducere Cheltuieli, Optimizare Procese de Lucru

SERVICII DE CONSULTANTA ORGANIZATIONALA

Comercialul nu indeplineste targetul, Marketingul este blocat in atatea posibilitati de promovare, Directorul de Resurse Umane nu mai are timp sa realizeze toate inregistrarile, documentele nu sunt organizate, Productia are nevoie de proceduri, Logistica este intotdeauna in intarziere, tu vrei sa reduci costurile iar rapoartele de care ai nevoie sunt vesnic amanate.

Iata cateva activitati pe care noi le putem realiza si care pot fi convertite in ORGANIZAREA necesara oricarui departament si implicit oricarei afaceri:
– Elaborare proceduri si instructiuni interne de lucru;
– Elaborarea oricarui model de document din fluxul commercial si/sau tehnologic, administrativ: Oferte, Cereri de oferta, Avize, Ordine de achizitii, Fisa de informatii, Chestionare, Formulare de evaluare, Formulare de monitorizare, Organigrama societate, Fise de post personal, Regulamente interne, Note de evidenta, Note de comanda, Devize, Documente stocuri, Documente transport, Manuale, Ghiduri, Instructiuni, etc;
– Elaborare sisteme de vanzari personalizate in functie de specificul activitatii;
– Elaborare proceduri de gestionare a portofoliului de clienti;
– Definire si implementare strategii de fidelizare a clientilor;
– Elaborarea de planuri de actiuni in conformitate cu standardele companiei si translatarea acestora, in obiective masurabile;
– Elaborare planuri de afaceri;
– Elaborare analize de cost, realizare de simulari de profit si pierdere urmarirea performantelor pe departamente/sectoare/centre de cost, propuneri de investitii, implementare masuri pentru folosirea rationala a resurselor;
– Analiza si propunere oportunitati de afaceri;
– Monitorizare piata si definire tendinte de dezvoltare;
– Consultanta in gestionarea proceselor de aprovizionare, depozitare, transport, stocuri, formalitati necesare si sisteme de gestiune;
– Elaborare chestionare pentru studiul pietei, culegere de date si prelucrarii statistice, elaborarea rapoarte de piata si prognoze;
– Realizare rapoarte, studii de piata, evaluari pe teme specifice activitatii;
– Activitati de cercetare si identificare potentiali clienti si furnizori;
– Studii privind modul de structurare al pietei: clienti actuali, clienti potentiali;
– Studii de analiza concurenta si studii de impact;
– Studii de analiza preturi practicate pe piata pentru un anumit produs/serviciu;
– Studii de analiza forta proprie de vanzari, evaluare personal si strategii adoptate, instruirea fortei de vanzari.
– Realizare analize privind necesarul de personal;
– Consultanta in procesul de recrutare interna si externa;
– Consultanta pentru integrarea in organizatie a noilor angajati;
– Elaborare de documente specifice pentru personal, Manualul angajatului;
– Analiza nevoii de formare profesionala din cadrul firmei;
– Elaborare programe de instruire a personalului;
– Elaborare studii privind piata fortei de munca si a furnizorilor de servicii din domeniu;
– Elaborare programe de motivare a personalului;
– Realizare analize la nivelul firmei cu privire la nivelul de satisfactie a angajatilor si definire masuri de corectie necesare;
– Elaborare planuri de comunicarea pentru dezvoltarea si mentinerea unui climat pozitiv al relatiilor dintre angajati.

promovare, marketing, campanii media, promovare online, print, materiale promotionale, website, logo, brand, slogan, identitate vizuala, imagine, materiale personalizate, texte de promovare, design, evenimnete de promovare, expozitii, conferinte, concursuri
Servicii de Marketing

Cea mai buna modalitate de a te ORGANIZA este a EXTERNALIZA.
STRATEGIC GENIAL CONSULTING, StrategicArt cum ne spun prietenii si cum dorim sa-ti fim si tie, este o companie tanara, creata pentru performanta si pentru a oferi afacerii tale servicii unice, amprentate cu pasiunea si creativitatea noastra.

Servicii de Marketing
Tu stii deja cat de importanta este imaginea companiei si ca toate actiunile de promovare pe care le desfasori trebuie ca in final sa aiba un singur scop, ca orice persoana, fie ca iti este client, furnizor, partener sau simplu trecator sa asocieze in constiinta sa, imaginea companiei tale cu o senzatie, o emotie si o atitudine pozitiva.
Asadar fie ca vrei sa formezi, sa dezvolti sau sa intreti imaginea companiei tale in piata, StrategicArt iti ofera servicii de comunicare, informare si promovare, servicii complete de marketing pentru afacerea sau proiectele tale:
– Definire identitate vizuala a companiei;
– Realizare strategie de imagine a firmei, strategii de brand, denumire, slogan, logo;
– Realizare planuri de promovare a companiei (mijloace de promovare, medii de difuzare, temporizare, obiective, buget, etc);
– Realizare website-uri de prezentare;
– Realizare texte si design brosuri de promovare;
– Realizare texte si design cataloage de produse si servicii;
– Realizare pliante, afise, bannere, etc;
– Realizare materiale de promovare UNICAT, creatii hand made, realizate de artisti romani;
– Campanii media de promovare online si offline;
– Managementul reputației online, e-mail marketing, social media, etc;
– Organizare evenimente de presa;
– Organizare evenimente de afaceri, intalniri, conferinte, seminarii;
– Organizare de targuri, demonstratii de produs si expozitii precum si reprezentarea societatilor participante in cadrul acestora. Creare stand de prezentare si promovare, creare concept eveniment, etc;
– Managementul evenimentelor (asigurarea intregului pachet de servicii necesare evenimentului, definirea conceptului de eveniment, elaborarea agendei evenimentului, invitarea participantilor, promovarea evenimentului, realizarea discursurilor, inregistrarea participantilor, servicii foto si video pentru eveniment, servicii de traducere si interpretariat pentru oaspetii internationali, cazarea participantilor, transportul acestora, asigurarea mesei, organizarea timpului liber al acestora prin propunerea de activitati tematice, etc).
– Realizare rapoarte, studii de piata, evaluari, activitati de cercetare si identificare potentiali clienti, furnizori, analiza concurenta si studii de impact, etc.

Noi nu rezolvam probleme, noi evitam producerea lor!

Ratings

STRATEGIC GENIAL CONSULTING – StrategicArt

Nota

0

0 Total
Aici mai puteti adauga diverse note despre locatia pe care a-ti vizitato. Va multumim
Servicii
0.0%
Locatia
0.0%
Calitate
0.0%
Personal/ altele
0.0%