TRANSPORTURI

Transfero, reteaua de transferuri catre si de la aeroportul Otopeni – Bucuresti, se extinde in Galati si Braila

Galati/Braila – din 1 noiembrie, reteaua de transferuri catre si de aeroportul Otopeni si-a extins portofoliul cu rapiditate. Acum puteti beneficia de un drum lipsit de griji la preturi avantajoase si din aceste doua orase.

 

Traim in secolul vitezei, unde mobilitatea este una din axele care au avut cea mai mare ascensiune, iar obiectivul Transfero este sa asigure calatorii in cele mai bune conditii de siguranta si confort, sa ofere punctualitate si flexibilitate.

 

Iata o prezentare a curselor Transfero pentru orasele Galati si Braila. Descopera mai multe curse pe: http://www.transfero.ro/curse-si-tarife.

 

 

           TUR

 

RETUR

Galati

Otopeni

Otopeni

Galati

00:00

04:00

01:00

05:00

02:30

06:30

03:30

07:30

04:00

08:00

10:30

14:30

05:30

09:30

12:00

16:00

07:00

11:00

13:30

17:30

10:30

14:30

15:00

19:00

12:30

16:30

17:30

21:30

15:30

19:30

20:00

00:00

21:45

01:45

23:00

03:00

TUR

RETUR

Braila

Otopeni

Otopeni

Braila

00:30

04:00

01:00

04:30

03:00

06:30

03:30

07:00

04:30

08:00

10:30

14:00

06:00

09:30

12:00

15:30

07:30

11:00

13:30

17:00

11:00

14:30

15:00

18:30

13:00

16:30

17:30

21:00

16:00

19:30

20:00

23:00

22:15

01:45

23:00

02:30

 

Calatorii cat mai eficiente:

O calatorie reusita incepe chiar din momentul achizitionarii biletului de transfer! Pentru a putea fi disponibili tuturor, am creat un sistem online eficient si rapid de achizitionare a biletelor, cat si parteneriate cu agentii de turism.

 

Dispeceratul nostru va sta la dipozitie non-stop si va poate indruma la cerere pasii in alegerea cursei potrivite nevoilor voastre.

 

Siguranta deplina si promptitudinea sunt principalele coordonate dupa care se ghideaza echipa Transfero si cautam flexibilitatea in tot ceea ce facem pentru a putea multumi orice client si pentru a-i fi cu adevarat de ajutor.

 

“Calatoria incepe de acasa! Incercam sa le insuflam acest aspect clientilor nostri si unul dintre motivele pentru care acestia ne aleg ca parteneri de drum este faptul ca incercam permanent sa le intelegem nevoile si apoi le indeplinim. Avem grija sa aiba o calatorie relaxanta, lipsita de orice incident neplacut si avem o echipa de profesionisti ce analizeaza in permanenta orarul de zbor al companiilor pentru a respecta programul fiecaruia”, a anuntat Lucian COSTIN, Fondatorul Transfero.

 

Flota de autocare si microbuze de cea mai noua generatie ofera cele mai noi servicii onboard disponibile in lume: TV, prize USB, free WI-FI, astfel incat drumul de acasa pana aeroport sa fie o placere.

Toate bilete sunt disponibile online pe www.transfero.ro sau la agentiile de turism partenere.

Despre Transfero:

 

Transfero este un furnizor national de servicii de transfer catre si de la 2 dintre cele mai mari aeroporturi din tara: Otopeni si Cluj Napoca. Din anul 2013, pune la dispozitia clientilor sai calatorii lipsite de griji, la preturi accesibile oricarui buzunar. Gratie echipei de profesionisti, planificarea exacta a timpului, asigurarea tututor conditiilor necesare pentru calatorie, precum si cunoastrea traseului pentru evitarea eventualelor intarziei, nu mai stau in mainile calatorilor.

 

Pentru a satisface toate preferintele si cerintele, avem un parc auto format din peste 80 de autovehicule moderne, de la microbuze Mercedes de 7, 8 sau 19 locuri, pana la autocare incapatoare cu 49, 53 sau 55 de locuri. Toate acestea sunt dotate cu aparatura de ultima generatie si dispun de spatiu suficient pentru bagaje, astfel incat pasagerii sa aiba parte de o calatorie placuta din toate punctele de vedere.

 

Asadar, punctualitatea, inovatia, confortul sunt completate de experienta si de calitatea unei echipe de soferi in continua dezvoltare personala si profesionala.

 

Transfero si-a marit aria prin parteneriate de lunga durata cu agentii de turism tocmai pentru a oferi o retea larga de achizitionare a biletelor sau de primire a informatiilor.

 

Transfero tine si implementeaza detalii care fac diferenta intre o companie oarecare si o companie ale caror servicii tind catre perfectiune.

About the author

Related Posts

Leave a Reply

Lasă un răspuns