2 criterii esentiale de optimizare SEO, pentru un website de success

0
179

Intr-un anumit moment al dezvoltarii unei afaceri, trebuie realizata strategia de marketing online. In cadrul acesteia, un loc important il ocupa partea de optimizare site. SEO reprezinta investitia pe termen lung care va aduce succes afacerii prin strategia de promovare a site-ului. Datorita implicarii pe termen lung, strategia este foarte bine detaliata si reprezinta cheia de succes a intregului proces de optimizare SEO. Planul respectiv este urmarit pe intreaga derulare a proiectului si este ajustat ori de cate ori este nevoie. Daca afacerea se deruleaza in mediul online, atunci sunt etape parcurse care sunt ciclice, astfel incat se repeta dupa anumite faze.

Detaliile optimizarii SEO, baza planului pentru implementare

Cele doua criterii importante care stau la baza unui website de succes, prin optimizare SEO, sunt urmatoarele:

1. Trebuie acordata atentie maxima verificarii titlurilor paginilor, meta tag-urilor, H tag-urilor si Alt tag-urilor. Pe parcursul acestei etape se asigura ca fiecare pagina utilizeaza titluri unice si meta tag-uri. In acest timp se utilizeaza discret H tag-uri si alt tag-uri. Trebuie sa nu fie confundate titlurile paganii cu titlurile articolelor. Fiecare pagina are un tag de meta descriere. Meta tag-urile pot fi optimizate SEO respectand urmatoarele criterii: in WordPress sunt acceptate putin peste 170 de caractere. De aceea, fiecare pagina ar trebui sa aiba o metadescriere unica de 190 de caractere care sa ofere un rezumat al paginii. Aceste metadescrieri apar cu scris negru, sub cel albastru, pe paginile rezultatelor cautarii. Ele sunt atractive si determina utilizatorii online sa faca click pe pagina. Motoarele de cautare ignora metadescrierile, dar datorita aparitiei lor in rezultatele cautate, trebuie sa li se acorde importanta optimizarii lor o data cu optimizarea SEO a website-ului.

Pentru acest pas pot fi utilizate primele 190 de caractere din continutul paganilor care sunt vizibile, fara sa fie inclus si titlul acesteia. Nu trebuie listate cuvinte cheie in acest numar de 190 de caractere. De asemenea pot fi optimizate, dar mai bine nu si meta tag-urile cu cuvinte cheie. Daca acestea exista, trebuie eliminate fiind in defavoarea afacerii. Motoarele de cautare le ignora, dar concurenta poate monitoriza aceste descrieri si astfel poate afla ce doreste omul de afaceri sa rankeze. Cei ce ofera servicii de optimizare SEO trebuie sa sfatuiasca clientii cu privire la acest aspect.

2. Densitatea cuvintelor cheie. Densitatea cuvintelor cheie stabileste procentul cu care este utilizat un cuvant cheie care se doreste a fi rankat, pe fiecare pagina. Daca unul dintre cuvintele cheie stabilite apare de doua ori la 100 de cuvinte din continutul paginii, densitatea cuvantului cheie este de 2%. Ideal este sa fie pastrat un procent intre 2% – 6% pentru a nu fi receptionat ca si spam si pentru a avea enunturi usor de lecturat. Motoarele de cautare importante fac distinctia intre cuvinte sinonime utilizate cu acest scop. In continutul principal al paginii trebuie sa apara cuvintele cheie, intr-un mod natural. Pentru cei ce ofera servicii SEO, acest aspect al densitatii cuvintelor cheie a devenit un subiect dezbatut din doua perspective. Unii considera ca sunt foarte importante si trebuie sa existe, altii considera ca nu are nicio relevanta prezenta si repetarea lor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.