Arhivare electronica cu profesionistii de la Stefadina

0
314

Rezultatele obtinute de fiecare data isi spun cuvantul, reprezentand cele mai bune recomandari ce pot exista. Aceasta evolutie nu ar fi fost posibila daca nu ar fi existat un sistem de management orientat catre performanta. Acest sistem presupune dezvoltarea si mentinerea in continua formare a tuturor specialistilor care lucreaza cu spor si pasiune pentru ca cerintele clientilor sa fie indeplinite. Astfel, se realizeaza in mod constant numeroase traininguri si cursuri de formare in domeniu, pentru ca toti specialistii sa fie mereu la curent cu cele mai noi informatii si sisteme de arhivare electronica si pentru a putea dezvolta sisteme de gestionare eficienta a arhivelor.

Mai mult, Stefadina investeste in sisteme performante de gestionare a arhivelor si in infrastructura pentru depozitarea si manevrarea documentelor si detine solutii inteligente de arhivare pe baza sistemului ELO Digital inca din 2007.

Arhivare electronica de la Stefadina

De aceea, Stefadina pune la dispozitia tuturor organizatiilor servicii profesioniste specializate de arhivare a documentelor contabile, specifice pentru fiecare in parte. Aceasta firma de arhivare activeaza in domeniu inca din anul 1996 si a lucrat cu numeroase organizatii, timp in care a capata o experienta valoroasa. Stefadina crede in dezvoltarea durabila si isi impune de fiecare data ca prim obiectiv satisfacerea nevoilor clientilor si atingerea performantei.

Etapele arhivarii electronice

Arhivarea electronica presupune mai multe etape ce sunt respectate cu rigurozitate de specialistii de la Stefadina. In primul rand, este nevoie de pregatirea documentelor in vederea introducerii lor in echipamentele de scanare. Aceasta prima etapa presupune ordonarea si aranjarea documentelor inainte de a fi scanate si introduse in sistemele de management al arhivelor. Urmeza etapa scanarii propriu-zise, in care documentele sunt transformate in imagini digitale. Aici este foarte importanta performanta sistemelor de scanare, care au beneficii prin viteza de scanare si prin calitatea imaginii. Apoi, in ultima etapa, documentele digitale vor fi indexate si organizate intr-o structura in functie de cerintele beneficiarului.

Beneficiile arhivarii electronice

Arhivarea electronica are beneficiul vital pentru o organizatie de a economisi timp si resurse importante. Sa ai acces la informatii in timp real este foarte important pentru ca o companie sa devina competitiva. In ziua de azi, cand exista o multitudine de organizatii concurete, viteza este un important punct de diferentiere.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.