KPI sau indicatorii cheie de performanță au rolul de a măsura performanța echipelor de vânzări și de a urmări eficacitatea activităților relevante din cadrul unei companii. O soluție de tip SFA (Sales Force Automation) te va ajuta să îți măsori obiectivele de vânzări stocând toate datele datele într-un singur sistem. Această soluție îți va oferi o serie de rapoarte predefinite cu ajutorul cărora vei avea posibilitatea de a măsura mult mai bine indicatorii KPI. O astfel de soluție a fost dezvoltată de către echipa Optimall by AROBS și este denumită Optimall SFA.
Dacă activezi în zona de vânzare online îți recomandăm să folosești și serviciul Optimall Connector Webapi care te ajută la integrarea ERP-ului cu magazinul online cu scopul de a sincroniza toate datele importante precum: prețuri, stocuri, comenzi, articole, clienți etc. Acest serviciu te va ajuta să reduci erorile umane și să ai un control total asupra produselor din stoc. Practic, automatizează transgerul de date dintre sistemul de planificare a resurselor întreprinderii (abreviat ERP în limba engleză, care provine de la Enterprise Resource Planning) și magazinul online.
În paralel, soluția SFA transmite date de la forța de vânzări de pe teren către ERP. Cu ajutorul soluției SFA, comenzile vor fi preluate într-un mod automatizat folosind o aplicație instalată pe un dispozitiv cu sistem de operare Android. Soluția este modulară și integrabilă cu orice program de gestiune și contabilitate fiind compusă din 3 elemente interconectate între ele: aplicația Back Office care va fi instalată pe serverul companiei tale, aplicația mobilă care va fi instalată e un dispozitiv cu sistem de operare Android și interfața cu programul de gestiune și contabilitate.
Software-ul de automatizare a forței de vânzări îți permite să gestionezi fiecare etapă a procesului de vânzare, începând de la identificarea potențialilor clienți și până la încheierea tranzacției de vânzare propriu zise.