De ce turistii prefera cazarea in regim hotelier

0
249

Datorita dezvoltarii pietei pe acest sector, firme precum aceasta ofera servicii de cazare in regim hotelier Bucuresti, punanad la dispozitia clientilor o gama variata deapartamente si garsoniere dotate si echipate la cele mai inalte standarde.

De ce este aleasa aceasta forma de cazare tot mai des?

Cazarea in regim hotelier, comparativ cu celelalte tipuri de cazare, ofera cateva avantaje majore clientilor, dar si cateva dezavantaje. Totusi, multitudinea avantajelor face ca inchirierea in regim hotelier sa treaca pe locul intai inaintea celorlalte tipuri de cazare.

Principalele avantaje ale cazarii in regim hotelier sunt:

  • pretul foarte mic practicat comparativ cu hotelurile din aceeasi categorie. In cazul inchirierii garsonierelor sau a apartamentelor in regim hotelier pretul poate fi cu pana la 40% mai mic decat cel al unui hotel.
  • dotarile si confortul oferite de sistemul de cazare in regim hotelier sunt cel putin la acelasi nivel, daca nu mai bune decat cele ale unui hotel.
  • orele de sosire si plecare din apartament pe timpul sejurului nu sunt impuse de nici o restrictie, cheia aflandu-se in permanenta la cel care a inchiriat.
  • amplasarea locuintelor supuse sistemului de inchiriere in regim hotelier in zonele centrale ale oraselor fac facil accesul la punctele de interes si la atractiile locale cum ar fi cluburile, barurile, cafenelele, parcurile, muzeele sau cinematografele.
  • intimitatea este 100% garantata deoarece nu exista angajati care sa intre in locuintele inchiriate pe parcursul sejurului. Numai la cererea clientilor care inchiriaza pe termen lung se poate face curatenie regulat de catre personal calificat, special angajat in acest sens.
  • dotarile apartamentelor sunt de cea mai inalta calitate, astfel confortul oferit fiind maxim.

Pe langa avantajele majore exista si cateva dezavantaje:

  • locul de parcare, in general, nu este pazit, acesta aflandu-se in imediata apropiere a blocului
  • nu exista bar sau restaurant la care clientul sa poata manca sau bea
  • nu exista seif unde clientii sa isi poata lasa lucrurile de mare valoare
  • nu exista receptie si in concluzie cazarea nu se poate face fara a se lua in prealabil legatura cu cei ce inchiriaza pentru a se stabili o ora aproximativa de sosire.

Firmele care se ocupa de cazare in regim hotelier Bucuresti dar si cele din marile orase ale tarii, vin in intampinarea clientilor cu servicii de calitate, dar si cu servicii adiacente cum ar fi inchirierea de autovehicule cu care clientii sa se poata deplasa. Inchirierea autovehiculelor se face de la firme partenere ale celor ce inchiriaza in regim hotelier si care la randul lor asigura servicii si autoturisme de cea mai buna calitate. Renumele firmelor si atragerea clientilor depinzand de promptitudinea si calitatea serviciilor oferite, firmele colaboratoare se afla la acelasi nivel pe piata si au aceeasi mentalitate fata de client. Multumirea clientului este pe primul loc in targetul acestor firme.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.