Istoria tricoului este una tumultoasa si plina de poveste. Secolul al 19-lea este cunoscut ca fiind unul de referinta in ceea ce priveste aparitia acestui obiect vestimentar. La inceput a aparut ca lenjerie de corp, dintr-o singura piesa, cu nasturi care se incheiau in zone strategice ale corpului. Prezenta nasturilor nu era una placuta, avand in vedere ca in urma purtarii acestei lenjerii de corp incepea sa te manance pielea. Asa ca cei care purtau lenjeria de corp aveau de ales intre a se scarpina si a rupe materialul pentru a-l transforma in ceva mult mai accesibil si mai purtabil. Simtul practic l-au avut pentru prima data minerii si fierarii. Avand in vedere ca acestia lucrau la temperaturi foarte ridicate, simtul practic i-a indemnat pe acestia sa taie materialul pentru a putea simti racoare pe piele. Asa ca au taiat tinuta in doua bucati.
Cu timpul, nasturii au disparut, manecile s-au scurtat si asa a luat nastere tricoul, cunoscut ca si T-shirt. Nasturii din prezent sunt doar de design si nu ii mai deranjeaza pe purtatori. Tricoul este un obiect vestimentar care se potriveste purtat cu orice: de la fusta la blugi sau pantaloni, tenisi sau pantofi, fiind si unul foarte accesibil si la mare cautare nu doar printre tineri, ci si printre adulti sau chiar persoane mai in varsta. Persoanele mai ponderale poarta tricouri mai largi pentru a-si ascunde defectele, iar barbatii cu muschii lucrati la sala de sport prefera sa poarte tricouri care sa le evidentieze muschii. In ultimii ani, tricourile personalizate au inceput sa fie la mare cautare atat pentru mesajele imprimate, cat si pentru desenele de pe ele.
Un „accesoriu” popular
La inceput, tricoul era purtat pe dedesubt pentru a incalzi corpul, insa cu timpul lucrurile au evoluat, ceea ce a dus la o schimbare a ierarhiei in ceea ce priveste vestimentatia. Pentru prima data a aparut tricoul in forma literei V, care se mula foarte bine pe un corp lucrat. Tricourile personalizate sunt cele care au rolul de a va scoate in evidenta personalitatea, dar si calitatile. Cu siguranta un astfel de tricou va atrage zambete, iar mesajele imprimate sunt dintre cele mai diverse; de la mesaje amuzante la cele motivationale, foarte cautate in ultima perioada. Sub nici o forma minerii din secolul al 19-lea nu se gandeau ca aceste materiale simple vor deveni peste ani afaceri de succes. Moda tricoului personalizat prinde la toate categoriile de varsta. Pana si pe copiii de 2-3 ani ii veti vedea imbracati in astfel de tricouri cu mesaje. Atat vedetele de la noi, cat si cele de talie internationala, si-au creat propriile linii de tricouri personalizate, care au foarte mare succes, mai ales in randul tinerilor si adolescentilor. Pretul nu este unul foarte ridicat, asa ca afacerea este una banoasa. http://tricouri-personalizate.net