Evaluarea angajatilor tai este acum mult mai simpla

496
Publicitate

In ultima perioada, tot mai multe firme acorda o importanta foarte mare acestor companii ce ofera servicii de mystery shopping, iar acestea cunosc o dezvoltare destul de mare de la an la an.

Aceasta metoda este una foarte simpla de verificare a serviciilor clientilor, precum si daca angajatii companiei respecta standardele care le sunt impuse in procesul de vanzare a produselor sau serviciilor. De asemenea, aceste metode sunt foarte eficiente atunci cand compania se lanseaza pe piata cu un noi produs/serviciu si doresc sa afle informatii despre concurentii lor.

Publicitate

Cine este clientul misterios ?

Dupa cum mai este cunoscut, mistery shopper-ul, este acea persoana ce este instruita pentru a evalua din punct de vedere obiectiv serviciile oferite de catre angajati clientilor. Mistery shopperul este foarte bine instruit inainte de a-si pune in aplicare serviciile pe baza unui scenario foarte bine stabilit. La finalul vizitei, acesta va completa datele preluate de la punctul de lucru cu propriile observatii.

Cui ii se adreseaza aceste servicii de mystery shopping ?

In primul rand, serviciile oferite de un mistery shopper se adreseaza acelor persoane ce stiu ce inseamna competitia si sunt intr-o continua dezvoltare si doresc sa acumuleze cat mai multe informatii pentru a le fi mai usor pentru o ulterioara strategie de crestere.

Acesti mistery shopper, iti poti spune cu exactitate care este comportamentul angajatilor, cat si iti poate oferi o imagine de ansamblu asupra afacerii tale. Pana la urma, este un instrument de evaluare a calitatii serviciilor cu ajutorul caruia poti indentifica foarte usor problemele asupra carora trebuie sa acorzi mai multa importanta.

Ce tipuri de servicii iti pot oferi aceste companii ?

Un mistery shopper, iti poate oferi trei tipuri de servicii. Dupa cum ii este si denumirea, client misterios, acesta iti ofera vizita fizica si analiza directa, fata in fata, a angajatilor. Un alt program este cel telefonic, avand in mare aceasi structura ca si cea a vizitei.

Cel din urma, auditul, este realizat la sediul societatii de mystery shopping, si iti va furniza toate informatiile de care ai nevoie asupra preturilor, serviciilor si performantei.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.