Forta de munca necesara in cadrul unui serviciu de catering

0
257

Cateringul necesita o pregatire constanta, cu o forta de munca secundara sau angajati care nu au alte locuri de munca sau prioritati. Altfel, ar fi greu sa mentii coerenta, un personal care sa raspunda asteptarilor ridicate ale clientilor. Gandeste-te bine cumfaci ca alimentele preparate in restaurantul tau sa ajunga la trei sute de persoane si asteapta-te la un ciclu de lucru neregulat. In plus, nu lasa cateringul sa impiedice reputatia restaurantului, iar pentru asta da si cere o sutazece la suta de la toti angajatii comenzi la domiciliu cu pizza .

Componentele de baza, sugerate de bucatari pentru o masa, includ: proteine, legume, amidon, sos si garnitura, in oridinea asta.

Garnitura – pentru un bufet, factorii care influenteaza un meniu sunt demografiic, tin de cat de multi oameni au de gand sa manance, cat timp dureaza actiunea si nu trebuie sa depaseasca 500 de grame de fiecare oaspete.

Bauturile – tind sa fie cea mai profitabila componenta de catering, dar sunt, de asemenea, dificil de vandut din cauza legilor locale. Un furnizor trebuie sa decida daca doreste servicii complete de bar, bere sau numai vin, pachete mixte cu bauturi racoritoare, apa, sucuri si fructe, oferind clientului disponibilitate de acoperire sau nu a unui pachet, in functie de consum.

Serviciu – Pachetele serviciilor de catering pot include atat produse alimentare cat si servicii, deoarece acestea sunt cele doua lucruri pe care oamenii le amintesc cel mai des. Asta nu inseamna ca serviciul este pentru toata lumea ce cauta sa se extinda in afara restaurantului. In opinia spcialistilor, serviciile si personalul care se ocupa d asta sunt cea mai grea parte a activitatii de catering. Este cea mai mare provocare pentru catering si cel mai mare soc pentru clienti, deoarece costurile de servicii ajung la aproximativ 50 la suta din costul total al unei actiuni. Dar este vorba de un restaurant in miscare, pana la urma.

Daca oferiti servicii odata cu livrarea de mancare, luati in considerare: unde gasesti serviciu si personalul culinar, avand in vedere ca multi dintre acesti angajati au alte prioritati in afara de locul lor de munca si este greu sa-i mentii concentrati. Ce standarde de personal va setati? Firmele investesc tone de bani in formare. Este imperativ pentru activitate. Acesti oameni sunt brand-ul, ei te reprezinta pe tine si afacerea pe care o detii. Uniforme standard si aspect – In cele din urma, agentii de personal ar putea veni la indemana, daca esti prea ocupat pentru a gestiona toate locurile de munca. Poate fi un compromis, lasandu-i pe altii sa-ti reprezinte brand-ul, dar uneori este necesar.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.