Ierarhia intr-un cabinet de avocatura

1254
Publicitate

 

Este nevoie de mai mult decât un avocat pentru a rula o firmă de avocatură. Mulți oameni sunt implicați în procesul legal. Fie că sunteți un client sau doriti sa începeti o carieră în drept, este esențial să se înțeleagă ierarhia firmei de avocatură. Obtinerea unui loc de muncă la o firmă de avocatură poate necesita ani de pregătire, în funcție de obiectivele vizate.

Publicitate

 

Avocații, persoanele care sunt autorizate să practice dreptul, sunt coloana vertebrală a oricărui cabinet de avocatură. În general, o firmă angajează atat avocati mai experimentați, cat și asociați, avocați cu mai puțina experienta. Avocatii sunt specializati in diverse domenii juridice, de exemplu puteti contacta la un cabinet de avocatura din Bucuresti un avocat in drept comercial.

 

Daca vreti sa obtineti un job ca avocat incepator, este bine sa va orientati inca din timpul facultatii; efectuarea unui stagiu pe timpul vacantei de vara intr-un cabinet de avocatura va poate ajuta la angajare. De asemenea, mergeti cat mai des prin instantele locale, asistati la procese din domeniul dvs juridic si contactati alti avocati cu experienta.

 

Angajarea ca avocat dupa ce aveti cativa ani de experienta este o chestiune diferită în întregime. Pregătiți-vă pentru un proces lung, care, eventual, include saptamani, poate chiar luni, de luare a deciziilor de către firma de avocatură. Cu cat ai mai mulți ani de experiență, cu atât mai puțin va conta ce școala de drept ai absolvit. Este important sa precizati ce experienta aveti, de exemplu daca ati lucrat ca avocat dreptul mediului in Bucuresti. Firma care angajeaza va verifica calitatea firmei in care lucrezi momentan, cat si succesele sau procesele castigate.

 

Asistenți juridici sunt absolventi de drept, dar nu sunt licențiati pentru a practica avocatura. Asistenți juridici angajați de firmele de avocatură includ grefierii, juriști și secretari juridici.

 

Cerintele pentru obtinerea unui loc de muncă în domeniul asistenței judiciare la o firmă de avocatură variază în funcție de mărimea și concentrarea firmei. Unele firme doresc ca asistentii juridici să aibă o diplomă de licență, note bune și experiență direct legata de zona în care vor lucra la firmă. De exemplu, un jurist care lucrează în malpraxis medical ar putea avea o experiență anterioară într-un spital sau cu o societate de asigurări. Firmele mai mari pot să nu ceara o instruire formală în domeniul asistenței judiciare în cazul în care au propriul program intern de formare în domeniul asistenței judiciare. Firmele mai mici, cu toate acestea, ar putea solicita pregatire în domeniul asistenței judiciare sau o certificare, în plus față de o diplomă de licență.

 

De asemenea, pe langa avocati si asistenti juridici, in cadrul unui cabinet pot fi oferite si servicii de mediere cu un mediator din Bucuresti pentru rezolvarea disputelor intre mai multe parti care vor sa se inteleaga fara sa ajunga in instanta de judecata. Medierea este o alternativa mai economica si mai rapida de rezolvare a divergentelor ce va fi apoi legalizata de judecator sau notar.

 

Nu toți cei care lucrează într-o firmă de avocatură sunt licentiati în drept. Personalul administrativ poate include profesioniști IT, reprezentanții serviciului pentru clienți, contabili și arhivari. Personalul de sprijin sunt liantul care deține firma de avocatură împreună.

 

Cabinetele de avocatură se bazează foarte mult pe computere și aplicații software pentru a ține evidența tuturor cazurilor la care lucreaza. Din acest motiv, firmele de avocatură au în mod normal, cel puțin o persoană dedicata tehnologiei informațiilor și securitatea informațiilor. Aceste locuri de muncă pot implica, de asemenea, rularea și supravegherea site-ul web al firmei de avocatură. Pentru a obține unul dintre aceste locuri de muncă, veți avea nevoie de obicei, cel puțin o diplomă de licență într-un domeniu relevant, cum ar fi știința calculatoarelor. Ar trebui să aveti cunoștințe extinse de aplicații software utilizate de obicei de firme de avocatura, cum ar fi software-ul de management al documentelor și software-ul de facturare.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.