Importanta anunturilor in incheierea tranzactiilor

498
Publicitate

Fara postarea anunturilor in diverse medii de anunturi cum ar fi Raid Dambovita, daca vorbim despre zona Dambovitei, incheierea tranzactiilor ar fi aproape imposibila sau ar fi foarte mult ingreunata.

Cum trebuie compus un anunt pentru a avea succes:

Publicitate
  • anuntul trebuie sa se atraga atentia cumparatorilor, de aceea trebuie ales un titlu care sa scoata in evidenta cele mai importante aspecte ale bunului oferit spre vanzare.
  • aspectul urmator de care trebuie sa se tina cont in crearea anuntului trebuie sa evidentieze avantajele pe care produsul le ofera, cum ar fi pozitionarea, in cazul locuintelor, facilitatile oferite si diferenta fata de ofertele similare din aceiasi zona. In cazul autovehiculelor, este bine a se specifica dotarile, consumul, anul de fabricatie, starea acestuia si toate aspectele de care clientii ar putea fi interesati.
  • pozele sunt foarte importante si cu siguranta trebuie adaugate, deoarece pun in evidenta ceea ce este descris in continutul anuntului. Indiferent de tipul de medii anunturi folosit, pozele produsului la care face referire anuntul nu trebuie sa lipseasca pentru a putea atrage cat mai repede clienti.
  • pretul este cel care joaca un rol foarte important deoarece poate atrage sau nu potentialii clienti. In alegerea pretului trebuie sa se studieze putin piata cu ofertele similare si sa se aleaga un pret corect care sa poata fi prezentat clientilor. Un pret prea mare va indeparta din start cumparatorii, acestia indreptandu-se spre alte produse mai ieftine.
  • continutul anuntului tebuie scris corect, fara prescurtari, fara a se folosi expresii de genul „rotzi de magneziu” sau „apartament orientat cu fatza spre nord shi vedere la shosea„. Continutul trebuie sa corespunda cu realitatea deoarece contrariul va indeparta un potential client din primele secunde.
  • unele site-uri de profil ofera posibilitatea vanzatorilor sa arate localizarea pe harta a zonei in care produsul este accesibil clientilor.

Dupa conceperea anuntului astfel incat sa atraga atentia potentialilor clienti, acesta trebuie publicat in cat mai multe medii din presa scrisa locala, in ziare cum ar fi Raid Dambovita sau online pe site-urile de profil dedicate anunturilor de mica publicitate. Publicarea si postarea anuntului in cat mai multe locuri, duce la cresterea numarului de potentiali clienti datorita numarului mare de cititori sau vizitatori ai acestor medii de anunturi.

Daca anuntul este dedicat unei anumite zone geografice atunci postarea acestuia se poate face pe site-uri de genul www.etargoviste.ro deoarece publicul tinta este atins mai usor. Anunturile referitoare la locurile de munca dintr-o anumita zona este bine a se posta pe site-uri dedicate zonei respective deoarece pot fi accesate mult mai usor fara a fi necesara o selectare pe zone. De asemenea, daca se doreste cumapararea unui teren sau a unei locuinte intr-o anumita zona este mult mai usor sa se acceseze site-urile sau presa dedicata acelei zone.

Indiferent de locul in care se face promovarea bunurilor, online sau in presa scrisa, anunturile raman cea mai importanta cale de a ajunge la potentiali clienti.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.