Lumea jocurilor, punct de atractie pentru oamenii de afaceri?

0
264

Pare ca in Romania, cel putin in ultimii 2-3 ani, anumite jocuri atat cu impact emotional puternic, cat si care ofera tinerilor numeroase satisfactii de ordin social sau personal au capatat o oarecare popularitate.

Fie ca vorbim de Pokemon Go, de ”invazia” Kendama sau alte jocuri facute pentru platformele web, acestea par sa fie principala piata de atractie pentru tinerii cuprinsi cu varste intre 4 si 16 ani.

Insa, dand putin timpul inapoi, trebuie sa remarcam ce anume a dus la impactarea pietii intr-un asemenea mod, astfel incat succesul sa fie imediat?

Dupa cum bine stim, majoritatea jocurilor atat reale cat si virtuale propun in desfasurarea lor o legenda misterioasa, pentru care generatia tanara se vede atat captata cat si interesata sa descopere detaliile din spatele acesteia.

In cazul in care doresti sa initiezi o afacere in lumea jocurilor, trebuie sa tii cont de aceste lucruri si sa cauti o idee inovativa, care se reduce la descoperirea unor puncte de atractie care sa impacteze viziunea celor mici intr-o clipita.

Cautarea in izvoarele occidentale ar putea fi solutia

Potrivit unui comunicat de presa, in spatele jocului Kendama sta o istorie asiatica veche de peste cateva sute de ani, iar rolul accesoriului cu care se practica jocul este de departe cu mult peste media de actiune a tuturor tinerilor, solicitandu-i intr-un mod aparte.

Bazandu-te pe acest criteriu, exista o potentiala fereastra de promovare afaceri in lumea jocurilor, legendele vechi dar si prezentarile de tip misterios, fiind o sursa de interes pentru tinerii foarte curiosi si care doresc provocari noi la tot pasul.

Pentru a-ti putea construi un branding cunoscut in lumea mare nu este nevoie decat de o politica corecta de promovare si un studiu amanuntit de tip social pentru a descoperi dorintele si nevoile generatiei tinere.

Poate fi promovarea web cheia succesului pe termen scurt?

Pe diferite platforme de socializare se pot intalni deseori reclame sponsorizate care aduc in discutie diferite concepte sau lucruri de cumparat care sunt un adevarat spirit de noutate.

Cum majoritatea tinerilor petrec foarte mult timp socializand, in mediul lor de actiune un joc cu adevarat unic ar putea  pune de departe numeroase intrebari si curiozitati acestora, insa cum poate fi facuta redirectionarea pe un site direct din platforma de socializare?

De acest lucru se ocupa o campanie de promovare SEO, care are scopul dezvoltarii unui site, atat de tip onpage cat si offpage.

Potrivit unor comunicate de presa, atat in cadrul unor gale de prezentare, cat si a unor site-uri foarte bine configurate, s-a putut dezvolta o afacere de succes ale unor branduri, care la inceputurile lor nu impuneau nici un punct de interes pentru populatia intreaga.

Cu siguranta ca atunci cand vine vorba de universul celor mici, potentialele idei de dezvoltare si demarare ale unei afaceri in domeniu ar putea fi multiple, mai ales daca exista si parteneri pe masura, care pot veni atat cu idei cat si cu surse financiare decente.

Insa, ultimile noutati si informatii din lumea gamingului real sau virtual ar putea fi de bun augur pentru tine atat in initierea cat si dezvoltarea unei afaceri, iar un site precum http://www.ecomunicate.ro/, ar putea fi o rampa de lansare pentru tine,  oferind cele mai noi comunicate de presa din aproape toate domeniile de afaceri.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.