New Challenge Marketing Research

0
356

Mystery Shopping-ul este o metoda de cercetare utilizata pentru a evalua serviciile oferite de catre angajatii unei companii, tehnicile de vanzare ale acestora sau calitatea produselor oferite. In cadrul acestui proces se utilizeaza clienti misteriosi pregatiti special pentru a observa in detaliu calitatea serviciilor oferite. Mystery shopping-ul va ofera alternative sa masurati calitatea serviciilor asa cum sunt ele surprinse de clientii obisnuiti si evalueaza in ce masura angajatii cunosc si respecta procedurile impuse de firma. 

Tehnicile utilizate:

  • Mystery Visits
  • Mystery Calls
  • Mystery Email
  • Audit competitional

New Challenge Marketing Research este o agentie de mystery shopping si ofera servicii variate de cercetare de piata care sa va ajute sa va indepliniti obiectivele. Echipa noastra detine o vasta experienta in cercetarea cantitativa si calitativa. Obiectivul nostru este sa furnizam cele mai bune rezultate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.