Optimizarea SEO si continutul de calitate, cheia succesului in marketingul online

0
304

Imbinarea strategiei de optimizare SEO cu un continut de calitate reprezinta cheia succesului in online. Scopul optimizarii SEO este acela de a crea vizibilitate brandului tau si de a te asigura ca potentialii clienti ajung pe site, iar continutul de calitate are rolul de a-i atrage si de a-i retine o perioada mai indelungata pe site. Prin combinarea optimizarii SEO si a continutului de calitate intr-un singur instrument de marketing online eficient, antreprenorii online atrag mai usor utilizatorii de internet si ii pot transforma din simpli vizitatori in clienti fideli.

Conform unui studiu recent, 97% dintre specialistii in marketing online considera ca marketingul de continut si optimizarea SEO sunt interdependente, devenind practic un singur instrument din paleta mai larga a marketingului online. Intr-o strategie de marketing online, optimizarea SEO este vitala, deoarece contribuie decisiv la descoperirea de catre utilizator a continutului de pe un site, prin intermediul Google. Iata mai jos cateva statistici interesante referitoare la cautarile organice:

– reprezinta jumatate din traficul total al site-urilor (51%);

– au un impact semnificativ atat asupra vanzarilor online, cat si a celor offline;

– ajuta la construirea brand awareness-ului;

– necesita investitii minime, insa genereaza un return of investment (ROI) foarte mare.

Exista patru etape prin care te poti asigura ca optimizarea SEO si continutul de calitate se imbina intr-un instrument de marketing online eficient:

1. Cunoaste-ti publicul.

Toate aspectele care tin de brand, de la produsele si serviciile oferite pana la strategia generala de marketing, trebuie sa aiba utilizatorul in centru. O audienta corect targetata permite antreprenorilor online sa creeze continut relevant pentru public, care va contribui decisiv la atingerea obiectivelor business-ului.

2. Stabileste scopul continutului oferit utilizatorilor.

Asa cum orice brand are un scop sau o misiune bine definita, la fel si continutul trebuie sa aiba un scop: acesta poate fi de a informa publicul, de a-l educa, de a-l convinge, de a-l inspira sau de a-l relaxa.

3. Optimizeaza continutul din punct de vedere SEO.

Dupa ce stabilesti publicul-tinta si scopul continutului, acesta trebuie creat tinand cont de optimizarea SEO. Din punct de vedere al marketingului online, un text neoptimizat SEO este ca si inexistent. Motivul: daca un utilizator nu poate ajunge la continutul tau, indiferent de calitatea acestuia, nu poate interactiona cu el si, in consecinta, nu poate deveni client si nu poate genera vanzari.

4. Gaseste un echilibru intre cantitatea si calitatea continutului.

Utilizatorii de internet sunt bombardati zilnic cu o cantitate uriasa de informatii. Statisticile din SUA spun ca, in medie, un adult consuma 10 ore si 39 de minute de continut media in fiecare zi. De asemenea, in orice minut:

– sunt trimise 150.000 de e-mail-uri;

– sunt incarcate 500 de ore de continut video pe YouTube;

– sunt publicate 3,3 milioane de postari pe Facebook si 448.000 pe Twitter;

– sunt publicate 1.500 de articole pe WordPress.

In aceste conditii, avand in vedere cantitatea uriasa de informatii care circula pe internet, antreprenorii online ar trebui sa se concentreze pe un continut de calitate, optimizat SEO corespunzator.

optimizare_seo_2017

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.