Sms marketing: ce presupune

0
270

SMS marketing, adica Short Message Service este un serviciu de trimitere de mesaje text  scurte, care sa aiba sub 150-160 de caractere pe telefoanele mobile. Nimanui nu ii place sa stea sa citeasca un mesaj lung, mai ales ca traim in epoca vitezei, cand totul se desfasoara 

intr-un ritm accelerat, iar oamenii nu prea mai au timp.

Este un instrument valoros pentru companiile care doresc sa comunice rapid catre o anumită tinta. De exemplu, in momentul in care exista o campanie la un magazin, cand a sosit noua colectie de haine sau cand sunt reduceri, atunci se poate trimite un sms.

 Sms marketing: ce presupune 3

Mesajul transmis prin SMS marketing nu trebuie sa fie literar

Un astfel de mesaj trebuie sa fie clar, concis, pentru a fi eficient. Serviciile de SMS marketing sunt folosite intr-o gama larga de servicii (alerte bancare), media (informatii de avertizare). Este, deci si un instrument de comunicare, nu numai de raspandire a unui tip de informatii.

SMS marketing se adreseaza clientilor unor anumite companii, branduri de magazine, etc, fiind vazut ca un instrument de loialitate si de fidelizare. De exemplu, se trimit informatii despre soldari in avanpremiera pentru clintii fideli ai unui magazin.Este totusi esential ca inaiante sa folosesti acest serviciu sa obtii permisiunea de la client.

SMS marketing aduce beneficii clientilor

Este un mod destul de ieftin de fidelizare a clientilor pe care ii detine o companie, este o modalitate rapida prin care se raspandeste informatia. De asemenea, se poate oferi foarte simplu si feedback. Mesajele ajung cu repeziciune la destinatar.

 Cum se scriu mesajele.Un astfel de mesaj trebuie sa fie scurt, sa nu contina ambiguitati si sa transmita un mesaj. Este esential sa fie scris corect din punct de vedere gramatical. Trebuie sa il cosntruiesti tinand cont de faptul ca te vei adresa unui public tinta, este foarte important acest lucru. SMS ul trimis poate sa fie si creativ, nu este o regula ca acesta sa fie unul scris dupa anumite tipare. Mesajele care se transmit trebuie sa fie intotdeauna pozitive.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.