Top 3 motive să folosești un soft WMS în compania ta

16

Creșterea vânzărilor va fi mereu un obiectiv pentru dezvoltarea afacerilor. Echipele de vânzări se adaptează continuu la cererea existentă pe piață și, de asemenea, sunt atente la nevoile consumatorilor. Pentru a îmbunătăți relația cu clienții, e nevoie de o comunicare eficientă în preluarea și procesarea comenzilor. Pentru a eficientiza acest proces, agenții de vânzări folosesc soluții de tip SFA, cu ajutorul cărora se transmit automat datele despre comenzi în sistemul ERP al companiei.

Odată transmise detaliile despre comenzi, acestea ajung și la depozit, unde începe pregătirea produselor pentru livrare. Totuși, acest proces nu este atât de ușor precum pare. În depozit se gestionează inventarul produselor, livrarea, retururile și aspectele legate de siguranță – atât pentru angajați, cât și pentru clienți. Pentru a echilibra aceste elemente și a reduce erorile din depozite, intervine automatizarea prin softuri WMS, care se pot adapta în funcție de nevoile fiecărei companii.

Ce este un soft WMS și de ce e util pentru dezvoltarea afacerii?

WMS sau warehouse management system este, după cum îi zice și numele, un soft dedicat gestiunii eficiente a depozitelor și magaziilor. Produsele sunt gestionate eficient cu ajutorul citirii codurilor de bare și accelerează fluxul de lucru, sincronizându-se cu sistemul ERP. Un astfel de soft facilitează recepțiile și ieșirile de marfă, transferul între locații, retururile și, bineînțeles, inventarierea stocurilor. Aceste funcționalități aduc multiple avantaje pentru dezvoltarea afacerii tale. Iată care sunt cele mai importante beneficii:

  1. Efortul de operare redus. După ce interpretezi rapoartele dintr-un soft WMS, vei observa rapid cum poți îmbunătăți fluxul operațional din depozit. Produsele pot fi așezate după anumite criterii, astfel să fie cât mai accesibile în funcție de cererea existentă pe piață.
  2. Accesibilitatea inventarului. Se poate observa în timp real câte produse există pe stoc și care sunt intrările și ieșirile din depozit. Datorită gestiunii pe baza codului de bare, datele se introduc rapid în sistem, urmând să se sincronizeze automat cu ERP-ul.
  3. Actualizări constante ale softului WMS. Pentru a intra în ritm cu schimbările de business, softurile sunt îmbunătățite periodic. Asta înseamnă că, în funcție de nevoile afacerilor, se introduc noi opțiuni pentru sortarea produselor și gestionarea produselor care se mișcă rapid în depozit.

Automatizarea devine, deci, un mijloc prin care vânzările se fac mai eficient și sigur. Calitatea serviciilor oferite de compania ta se pot îmbunătăți semnificativ dacă ești atent la managementul produselor din depozit, reducând erorile și efortul operațional în dinamica stocurilor.

Dacă ești pregătit să îți digitalizezi afacerea, solicită o ofertă personalizată aici. Echipa Optimall by AROBS este specializată în soluții de automatizare a vânzărilor de peste 18 ani și te va ajuta să găsești o soluție dedicată obiectivelor companiei tale.

 

Sursă foto: freepik.com

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.