Deplasarea în delegație – ce presupune și care sunt documentele necesare

312
Publicitate

Deplasările în delegație sunt o practică foarte comună. Când vine vorba de coordonarea acestei activități și ținerea evidenței a documentelor necesare adeseori ne confruntăm cu situații pe care cu greu le gestionăm. Chiar dacă la nivel național există anumite reglementări ce trebuie respectate, la acestea se suprapun și politicile interne ale companiilor. Din fericire există soluții pentru orice situație. Ba chiar soluții software dedicate care permit gestionarea cheltuielilor din delegație și deconturi într-un mod foarte eficient. Ne referim la softurile de resurse umane și payroll care dețin cele mai utile funcționalități de administrare a personalului, pontaj electronic, calcul salarial și care chiar generează fluturaș salariu.

Care sunt documentele care atestă cheltuielile de deplasare?

Publicitate

Atunci angajații se deplasează intern, pe teritoriul țării, sau extern, în afara țării în interes de serviciu, pentru rezolvarea anumitor sarcini se solicită ordinul de deplasare în delegatie și decontul de cheltuieli.

Cele două documente au rolul de a justifica operațiunea economică în cauză. Mai exact, sunt dovada faptului că firma susține cheltuielile de deplasare ale angajaților. Iar pentru astfel de cazuri o factură de cazare sau transport nu este suficientă. Pentru ca decizia să fie în totalitate asumată, ordinul de deplasare în delegație, alături de decontul de cheltuieli trebuie semnate de persoana cu putere decisivă.

Generează fluturas salariu, calculează salariile și administrează personalul cu True HR și dp-Payroll

Așa cum am menționat mai sus, gestionarea cheltuielilor din deplasare poate fi optimizată prin intermediul unui software dedicat. Digitalizarea tuturor acestor proceduri administrative va contribui la crearea unui flux de lucru sistematizat. Pentru că generează fluturaș de salariu și îl trimite direct pe e-mail către angajați, softul dp-Payroll creat de UCMS by AROBS este o opțiune utilă de eficientizare a timpului și gestionare a procedurilor financiar-contabile.

True HR te ajută în procesul de monitorizare al documentelor angajaților: contracte, anexe, diplome, delegații și deconturi, ba chiar oferă și posibilitatea de a efectua pontajul în format electronic. Poți avea astfel o evidență clară asupra tuturor angajaților, a parcursului lor în companie prin urmărirea modificărilor precum și a deplasărilor și cheltuielilor aferente.

Află mai multe despre aplicațiile True HR și dp-Payroll direct de la specialiștii UCMS. Contactează-i la office@ucms.ro sau la 0720534424.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.