Website-ul a devenit o necesitate pentru orice tip de business, fie ca vorbim de unul care ofera clientilor servicii ori produse. Clientii sau cel putin, potentialii clienti incep informarea din online si tot de aici incep sa caute firme care le pot oferii toate lucrurile dorite.
Traind intr-o astfel de perioada in care orice afacere trebuie sa fie prezenta si in mediul online, piata agentiilor web care ofera servicii de creare site web a crescut considerabil.
Cu toate ca exista foarte multe firme de webdesign in piata, care au oferte de servicii asemanatoare, fiecare dintre acestea are cel putin un lucru distinctive. De exemplu, pentru realizarea unui site web de prezentare o firma poate sa il construiasca pe o platforma default precum WordPress sau Drupal, iar alta firma sa construiasca siteul doar pe o platforma 100% personalizata, care sa ii ofere clientului o deschidere mult mai mare.
Aceste diferente intre firme se vad cel mai bine in cazul ofertelor de pret, care pot varia foarte mult de la o firma la alta.
Informatii cheie pe care trebuie sa le transmiti firmei de webdesign
Daca te afli in momentul in care doresti sa iti duci afacerea la un alt nivel, prin crearea unui identitati in mediul online, atunci trebuie sa ai un plan destul de bine pus la punct pe care sa il prezinti firmelor de la care urmeaza sa soliciti oferte de pret.
Doua din cele mai importante aspecte pe care trebuie sa le punctezi tin de structura website-ului si de functionalitatile acestuia. In acest sens, categoriile si/sau subcategoriile trebuie creionate pentru ca firma de webdeign sa stie care va fi numarul total de pagini, iar functionalitatile trebuie foarte bine definite si explicate.
Pe langa aceste elemente cheie prezentate anterior, firma care iti ofera serviciile de creare a unui site web trebuie sa aiba grija si la:
- Modul in care websiteul este afisat pe dispozitive mobile (website responsive)
- Optimizarea websiteului pentru sporirea vizibilitatii in motoarele de cautare (SEO on-page)
- Respectarea tendintelor care tin de experienta utilizatorului in website.
Daca ai toate informatiile de mai sus, tot ce trebuie sa faci este sa iei la rand toate firmele de webdesign pe care le-ai gasit, sa le verifici portofoliul de proiecte si apoi sa le trimiti toate detaliile cu scopul de a obtine o oferta estimativa a costului de realizare a website-ului tau.