Publicitate pe facebook – un mod de a-ti atinge obiectivele

0
171

Facebook-ul este cea mai cunoscuta retea de socializare avand o evolutie spectaculoasa. In prezent a devenit un important instrument de marketing.

Comunicarea pe facebook

Facebook este un spatiu media in care activeaza 9,6 milioane de utilizatori in Romania.Conform statisticilor furnizate 1,7 miliarde de oameni se conecteaza la Facebook de pe mobil, iar cifra creste de la an la an cu 21%. In zilele noastre, facebook-ul a devenit principala sursa de informare si actiune, totul se intampla pe facebook. Aceasta platforma comunica stiri, furnizeaza divertisment, se organizeaza evenimente, strangeri de fonduri, etc . Mai pe scurt esti conectat cu societatea.

Actiunile de comunicare si publicitate pe facebook au ca obiective principale atragerea publicului, cresterea traficului pe website, cresterea vanzarilor, cresterea notorietatii pe piata. Continutul multimedia publicat intr- o campanie de publicitate este in conformitate cu agenda editoriala planificata pentru intreaga perioada in care se va desfasura Campania.

Calendarul editorial trebuie sa fie bazata pe subiecte de comunicare, intr-un anumit numar de postari care se adreseaza direct publicului tinta. Postarile din agenda pot fi din urmatoarele categorii : de vanzari directe, giveaway-uri, de informare, de divertisment, de testare, testimoniale. In urma acestor actiuni, principal misiune este de a castiga reactii la postari (like, share, comment, reach ) .

Facebook-ul este un mediu in care activeaza toti competitorii afacerii tale, de aceea trebuie sa fii constant in postari si sa mentii cifrele ridicate.

Publicitate pe facebook indifferent de buget

Facebook te ajuta sa iti gasesti publicul tinta in functie de datele psihografice si demografice. Astfel gasesti persoanele potrivite cu usurinta.

Formatele reclamelor de pe facebook capteaza atentia publicului prin simplul fapt ca sunt atragatoare, flexibile si pot fi vizualizate de pe orice tip de dispozitiv, telefon, laptop sau tableta.

Optiunea de statistici iti permite sa vizualizezi si sa interpretezi ce impact au avut reclamele asupra afacerii tale.

Ai ocazia de a crea o singura reclama ce poate fi difuzata in 4 locuri, mai exact pe :

  • Facebook- 1.2 miliarde de oamenii intra zilnic pe aceasta platforma

Reclame de pe aceasta platforma pot avea urmatoarele formate : foto, video, planse ( disponibila doar pe mobil), montaj si carusel.

  • Instagram – 300 de milioane de useri sunt activi zilnic

Aici, reclamele pot fi sub urmatoarele formate: Video, foto , stories

  • Audience Network – reclame sub urmatoarele formate : Foto, video, carusel
  • Messenger – te ajuta sa te extinzi dincolo de Instagram si Facebook

Formatele acceptate de reclame sunt foto si carusel .

Ce buget trebuie alocat publicitatii pe facebook

Iti poti adapta bugetul in functie de nevoile tale, iar costul per afisare a reclamei este stabilit in urma unei licitatii. Chiar si cu bani putin poti avea parte de publicitate pe facebook. Se spune ca pana si o cafea in Centrul Vechi e mai scumpa, te costa mai mult decat o reclama difuzata intr-o zi pe facebook.

Tu stabilesti o suma totala pe care esti dispus sa o cheltui pe intreaga campaniei de publicitate sau pe zi, iar acest lucru se poate modifica in orice moment doresti.

Daca doresti ca un specialist in social media sa se ocupe de promovarea afacerii, poti apela cu incredere la un expert din cadrul Agentiei Fortin. Acestia gandesc publicitate 24/7 . Pentru mai multe detalii ii poti contacta la numarul de telefon 0733 367 847 sau completand formularul de aici.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.