Suplimente de top pentru fitness

84

Suplimente de top pentru fitnessToti cei care citim acest lucru stim ca suplimentele sportive servesc pentru a umple o lipsa de alimente, niciodata pentru a inlocui orice aliment. O dieta corecta cu o suplimentare buna te va ajuta sa iti atingi obiectivele sportive. De aceea, va prezentam cele mai bune suplimente pentru Fitness.

Un supliment in sine nu are nici un efect miraculos, departe de acest gand, si, de fapt, daca dieta nu este cea mai corecta, nu va va ajuta sa luati orice supliment care exista pe piata.

Dar daca dieta ta este corecta si antrenamentul tau este optim, exista pe un numar nesfarsit de produse cu o calitate excelenta si utilizare diferita in functie de obiectivul tau, cum ar fi recuperatorii musculari, cresterea fortei, cresterea energiei, produse ce ajuta la arderea grasimilor, contributia nutrientilor pentru castigul muscular… Vezi si Gym-Stack.ro Redcon1.

Vom alcatui o lista cu cele mai bune suplimente sportive pentru practicarea fitness-ului, in functie de calitatea produsului si, mai presus de toate, de calitatea si cantitatea nutrientilor care compun acest preparat.. acestea sunt cele de care putem beneficia cel mai mult atunci cand vine vorba de fitness.

Pulbere proteica

Este pur si simplu izolata sau concentrata proteina, din lapte, ou, soia… este o modalitate de a oferi organismului o proteina suplimentara pentru a ajunge la minimul necesar pentru regenerarea muschiului (aproximativ 2gr x kilogram de greutate).

Cumpara proteine la cel mai bun pret!

Creatina

Este un acid organic azotat care se gaseste in muschi si celulele nervoase.

Exista mai multe tipuri, care servesc la incetinirea oboselii, ajuta la cresterea fortei si a masei musculare si chiar imbunatateste exercitiile anaerobe.

Aminoacizi ramificate bcaas

Sunt aminoacizi esentiali care trebuie sa fie dotati cu dieta si sa ne ofere o anumita energie muschiului atunci cand efectuam exercitii intense, ajutand la a nu cataboliza si favorizand sinteza proteinelor.

Compusi minerali si/sau multivitaminici

Contributia micronutrientilor trebuie sa fie intotdeauna corecta si cu o pregatire intensa ca in fitness si cu acest supliment puteti ajunge la cantitatile minime care trebuie furnizate organismului, in special in dietele sarace in legume si fructe.

Glutamina

Este cel mai frecvent aminoacid in muschi si este utilizat in sinteza proteinelor.

Ne va ajuta sa regeneram fibrele musculare deteriorate in antrenamentele intense de fitness, pe langa faptul ca avem proprietati anti-catabolice care ne vor ajuta sa mentinem muschii in perioadele de dieta.

Vitamina D3

Va vom spune un singur lucru: daca de obicei aveti putin soare in viata de zi cu zi, este foarte probabil sa aveti deficit de vitamina D3. Acesta este principalul mecanism de obtinere a acestei vitamine esentiale; in caz contrar, ar trebui sa opteze pentru calea de suplimentarea pentru a asigura nivelurile necesare pentru a mentine sanatatea dumneavoastra in stare optima.

Vitamina D3 este legata de o multitudine de functii esentiale in corpul nostru si tocmai din acest motiv este atat de importanta in organism. Nu doar atletii au nevoie de vitaminad3 ci toata lumea.

De ce sa luati suplimente cu proteine?

Multi oameni asociaza corect proteinele cu masa musculara, asa cum ar trebui, deoarece proteinele si aminoacizii care o alcatuiesc constituie elementele de baza ale tesutului muscular din corpul tau. Daca muschii tai sunt o casa, proteinele sunt caramizile. Aminoacizii care alcatuiesc proteinele sunt elementele de baza ale muschilor. Corpul tau poate produce multi dintre acesti aminoacizi, dar noua sunt cunoscuti ca aminoacizi esentiali (EAA) deoarece nu pot fi fabricati in organism. In schimb, trebuie sa consumati EAA din surse alimentare precum carnea, fasolea, nucile si soia. O dieta care contine aminoacizi amestecati poate ajuta la maximizarea sintezei proteinelor musculare.

Aminoacidul, leucina, este responsabil pentru multe dintre procesele anabolice (consolidarea muschilor) . Acesta este cunoscut sub numele de „conceptul de declansare a leucinei”, deoarece cantitati suficiente de leucina declanseaza sinteza proteinelor musculare.

Proteina este extrem de importanta in construirea muschilor, deoarece aminoacizii (componentele de baza ale proteinelor) ajuta la repararea si mentinerea tesutului muscular. Dupa un antrenament, proteinele va ajuta sa va recuperati dupa antrenament, deoarece muschii se rupa usor in timpul exercitiului.

Cand vrei sa-ti construiesti un corp sanatos, trebuie sa obtii cantitatea potrivita de proteine. Proteina este una dintre cele mai esentiale componente ale dezvoltarii musculare, densitatii osoase, masei musculare si tesutului slab – si acesta este doar inceputul. De fapt, proteinele sunt necesare pentru toate functiile fiziologice ale corpului tau.

Astazi, desi multi oameni carora le pasa de sanatate stiu ca proteinele sunt importante, majoritatea nu inteleg cum si de ce. O parte din asta se datoreaza faptului ca exista atat de multe mituri despre acest element vital, in special in lumea fitnessului si a pierderii in greutate.

Intr-un studiu publicat in Jurnalul Societatii Internationale de Nutritie Sportiva , cercetatorii au comparat dezvoltarea musculara a trei grupuri de sportivi cu acelasi regim de exercitii, dar niveluri diferite de aport de proteine. Un grup a primit mai putin decat cantitatea zilnica recomandata (1,4 g/kg greutate corporala), unui grup nivelul recomandat (1,8 g/kg greutate corporala) si unui grup peste nivelul recomandat zilnic (2,0 kg/ greutate corporala).

Cercetatorii nu au gasit niciun beneficiu inregistrat in schimbarile de forta sau compozitie corporala in grupul care depaseste cantitatea recomandata de proteine ​​necesare pentru antrenamentul de forta. Ei au descoperit ca 0,8 – 0,9 grame pe kilogram de greutate corporala au fost suficiente pentru a observa schimbari favorabile in compozitia corpului.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.