5 beneficii ale unui antrenament HIIT pe bicicleta de fitness  

0
164

High Intensity Interval Training este o tehnica de antrenament cardio extrem de eficienta, pe care o poti aplica pedaland o bicicleta de fitness pentru acasa. Iata cum:

– in prima faza pedaleaza usor timp de 3 minute, pentru incalzire;

– apoi mareste intensitatea pedalarii timp de 1 minut, in ritm alert;

– ulterior continua cu 1 minut de pedalare moderata;

– repeta de cat mai multe ori circuitul, sporind de fiecare data intensitatea (chiar daca micsorezi timpul alocat fiecarei etape cu cateva secunde);

– efectueaza astfel de exercitii HIIT pe bicicleta de fitness de aproximativ 3 ori pe saptamana, timp de 10-20 de minute.

 

Asadar, dupa cum poti observa, un antrenament HIIT presupune combinarea perioadelor scurte de exercitii intense cu perioade scurte de pauza sau exercitii usoare. In felul acesta vei depune un efort considerabil, urmat de un moment de respiro pentru recuperarea muschilor solicitati. In traducere libera, HIIT inseamna „antrenament de mare intensitate in intervale”. Iata ce beneficii iti poate oferi un asemenea antrenament efectuat cu regularitate pe o bicicleta de fitness:

 

  1. Arderea rapida a grasimilor

Cu alte cuvinte, slabesti mai usor! Iar acest lucru este confirmat de catre specialistii de la Societatea Americana de Fiziologie, care au demonstrat ca un antrenament de 2 saptamani in sistem HIIT pe bicicleta de fitness sau alt aparat cardio contribuie la accelerarea oxidarii acizilor grasi. Ce inseamna acest lucru? Organismul isi mareste capacitatea de a arde caloriile intr-un timp cat mai scurt.

 

  1. Tonifierea corpului, inclusiv a abdomenului

Exercitiile HIIT pe bicicleta de fitness reduc grasimea de pe picioare si fese, contribuind la tonifierea acestor grupe musculare. Mai mult decat atat, un astfel de antrenament are efecte benefice inclusiv asupra abdomenului, topind grasimea din aceasta zona.

 

  1. Dezvoltarea masei musculare

Beneficiul major al unui antrenament HIIT din acest punct de vedere consta in reducerea vizibila a tesutului adipos si a grasimii viscerale, in cazul in care folosesti constant o bicicleta de fitness in acest scop.

 

  1. Stimularea productiei de HGH si testosteron

Ca urmare a acestui tip de exercitii efectuate pe bicicleta de fitness, organismul trece printr-o serie de schimbari hormonale, cum ar fi suplimentarea cantitatii hormonului de crestere HGH sau a testosteronului. HGH influenteaza starea generala de sanatate a organismului si dezvoltarea musculaturii in defavoarea grasimii.

 

  1. Refacerea post-antrenament a muschilor

In urma acestor exercitii „in intervale”, corpul incearca sa ajunga la homeostaza, reparand muschii.

 

Pentru antrenamente HIIT practice si eficiente chiar acasa la tine, iti recomandam bicicleta de fitness Xbike Sportmann! Aceasta dispune de o volanta de 2.5 kg si 8 niveluri de ajustare manuala a rezistentei, pentru reglarea nivelului de intensitate a exercitiilor. Saua reglabila este prevazuta cu material moale pentru confort sporit si 7 niveluri de reglare a inaltimii, iar manerele ergonomice sunt invelite in neopren. Computerul atasat, cu multiple functii inteligente, te ajuta sa-ti monitorizezi eficient antrenamentele (scanare, calculare distanta, timp, viteza, calorii, odometru).

 

Cele mai potrivite aparate de fitness pentru uz casnic, la cel mai bun raport calitate-pret, le gasesti pe site-ul Sport-Mag.ro!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.