Orice client isi doreste un singur lucru de la o campanie in online – sa ajunga virala. Consumul enorm de continut din ultimii ani a rezultat intr-o crestere a numarului de agentii de marketing online care se asigura ca un produs sa devina viral, promitand in acelasi timp si o audienta maxima (maximum reach). Pentru toate start-up-urile, marketingul online este un aspect ce nu poate fi ignorat. Antreprenorii, dar si brand-urile mari creeaza o retea interactiva care se adreseaza direct clientului.
Astfel, a devenit esential ca in zilele noastre sa apelezi la un specialist sau la o agentie de marketing online. insa va trebui sa tii cont de cateva aspecte inainte de a face acest pas.
Valorile companiei – Poti argumenta ca angajarea unei companii de marketing online tine doar de performantele atinse, dar felul in care comunici cu agentia, inca de la prima intalnire, poate transforma relatia voastra intr-una durabila si sustenabila. Asigura-te de la inceput ca au o abordare asemanatoare cu a companiei tale si ca impartiti aceleasi valori.
Personalul companiei – Experienta angajatilor este esentiala pentru a avea o colaborare fructuoasa. De multe ori o agentie poate promite rezultate, dar pune la dispozitie o echipa de juniori. De aceea este bine sa intrebi intotdeauna cine se va ocupa de contul tau. Este normal sa iti doresti o echipa de oameni experimentati, care sa poata duca la capat o campanie online.
Cauta punctele forte – Sa gasesti o agentie perfecta este ca si cum ai gasi un ac in carul cu fan. Unele agentii se pricep mai bine la anumite audiente decat altele, de aceea trebuie sa cauti o companie care sa-ti reprezinte cat mai bine interesele, tie si business-ului tau.
Dezvolta o relatie bazata pe incredere – Marketingul digital este un domeniu care evolueaza constant, astfel ca si strategiile tale se vor schimba. Este natural sa te orientezi catre o agentie de marketing online in care sa poti avea incredere si care sa poata evolua, alaturi de tine. La urma urmei, ei vor fi cei care iti vor da increderea de care ai nevoie, cand va trebui sa faci un pas mai mare.
Inainte de a colabora cu o agentie, asigura-te intotdeauna ca au rezultate relevante in domeniul in care activezi si au experienta necesara care sa o dovedeasca.
Antreprenorii au nevoie sa-si evalueze propriile nevoi, inainte de a se adresa unei agentii de marketing online. De aceea este indicat sa iti calculezi bine targetul, chiar inainte de a face apel la ajutorul unei agentii. Daca, spre exemplu, ai nevoie de o prezenta mai puternica in social media, poata ca angajarea unei agentii care se pricepe foarte bine la web design nu este cea mai buna idee.
Este de asemenea esential sa intelegi targetul, alaturi de agentia la care apelezi, pentru a vedea cat de bine sunt implementate campaniile. La finalul zilei, orice asociere cu o agentie de marketing online de succes va adauga valoare brandului tau!