Care sunt beneficiile marketing-ului online?

8

Care sunt beneficiile marketing-ului online?Toata lumea vorbeste despre importanta marketingului online si despre inteligenta artificiala in marketing online in aceste zile. Din pacate nu multi oameni stiu cu adevarat ce inseamna exact marketingul online si ce diferite activitati de marketing include. De asemenea nu stiu cum isi pot promova compania prin marketing online si ce termeni de marketing online ar trebui sa stie.

Prin marketing online se intelege masuri operationale si strategice ale unei companii care se realizeaza cu ajutorul mijloacelor de comunicare online (site, social media, cautare etc.) cu scopul de a genera vanzari sau adrese ale partilor interesate sau pur si simplu o anumita imagine. Alte sinonime comune sunt marketingul digital sau marketingul pe internet.

Site-ul web este sanctuarul personal de marketing online. Spre deosebire de marketingul clasic, pagina este accent in marketingul online. Poate fi folosit pentru a masura cat de succes este marketingul, cat de relevant este continutul pentru utilizatori si daca publicitatea duce si la tranzactii, inregistrari sau vanzari.

Toate activitatile de marketing online, indiferent daca sunt SEO, SEA, social media sau email marketing, ar trebui sa aiba in cele din urma un singur scop: sa ghideze utilizatorii catre site-ul web. Este inima centrala a marketingului online, deoarece aici vizitatorii sunt transformati in clienti. Si nu este deloc atat de usor. Din acest motiv, ar trebui acordat suficient timp pentru a optimiza constant site-ul.

Algoritmii platformelor moderne de marketing precum Google sau Facebook sunt capabili sa masoare si sa evalueze comportamentul utilizatorilor dupa ce se face click pe un rezultat in cautare sau in fluxul de stiri sau dupa ce se va face click pe publicitate. Semnalele pozitive sau negative ale utilizatorului derivate in acest fel se revarsa in determinarea secventei pentru cautari ulterioare, apeluri ulterioare in fluxul de stiri sau afisarea ulterioara a reclamelor.

Astfel, calitatea site-ului web a devenit esentiala pentru publicitatea de succes pe Internet. Cand utilizatorii vin pe site-ul web, acest val de utilizatori se numeste trafic. Fluxul de utilizatori care vine printr-o publicitate platita in lateral, este trafic platit, rezultat din activitatile neplatite, denumite Trafic Organic.

Utilizabilitatea descrie capacitatea de utilizare a unui site web. Desigur, ar trebui sa fie cat mai intuitiv de utilizatUtilizabilitatea buna face parte dintr-o experienta buna de utilizator (UX) . Aceasta include impresia generala pe care o primeste utilizatorul despre site si intreaga oferta.

Alti factori pentru o experienta de succes a utilizatorului sunt, de exemplu, designul, prezentarea produselor si autoportretarea companiei, dar si alte puncte de contact cu clientii , cum ar fi asistenta pentru clienti. Pentru a afla cum este primit site-ul de catre utilizatori, asa-numitele teste de utilizare sunt potrivite.Se pot efectua, de exemplu, ca teste de prieteni si familie sau de catre terti. Serviciile de crowdtesting permit sa se faca acest lucru cu o ruda pentru a ajunge destul de departe cu bugete mici.

Sub Optimizarea conversiilor (CRO) se refera la masurile care urmaresc sa imbunatateasca rata de conversie a site-ului, astfel incat procentul de vizitatori care devin de fapt clienti sa creasca.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.