Dacă activezi în segmentul HoReCa, mai ales în zone de importanță turistică, ești conștient de faptul că există o anumită concurență între tine și restul celor din industrie, când vine vorba de atragerea clienților. Posibilitatea alegerii hotelului sau pensiunii pe care o gestionezi, de către un număr cât mai mare de indivizi este adesea influențată de viziunea pe care aceștia și-o fac la adresa recenziilor online sau recomandărilor făcute de către alte persoane care l-au frecventat anterior. Pentru a avea un viitor prosper trebuie să te concentrezi pe prezent și să faci în așa fel încât să o oferi condiții cât mai bune celor care îți intră pe ușa propriei afaceri.
Iată câteva aspecte care îți pot crește standardul de calitate al serviciilor
- Personal bine pregătit, binevoitor și amabil
Interacțiunea cu personalul hotelului este extrem de importantă pentru oaspeții tăi, întrucât le poate oferi acestora o stare de neplăcere sau bun augur. Când îți instruiești angajații în vederea prestării serviciilor este bine să ai o atitudine caldă, dar fermă, și să-i încurajezi să-și îndeplinească treburile cât mai bine, să fie politicoși și receptivi la orice solicitare. De asemenea, oferă-le periodic un spor salarial, astfel încât să se simtă apreciați pentru toată munca depusă.
2. Personalizarea experienței
Pentru a atrage clienții, ia în considerare individualitatea fiecăruia în parte. Observă ceea ce doresc și ce nu, din recenziile lăsate online, dar și în decursul cazării acestora. Frecvent apar preferințe diverse, dar și unele care se potrivesc anumitor categorii de oameni. Ca exemplificare, te poți baza pe preferințe culinare, introducerea în meniuri a diverșilor alergeni, pentru a nu interveni probleme de ordin medical sau chiar organizarea de evenimente festive care necesită un număr semnificativ de invitați, de pildă majorate sau banchete pentru elevi.
3. Confortul oferit de salteaua paturilor și de așternuturile acestora
De multe ori, apelarea la serviciile hoteliere se face în interesul odihnei pe timpul nopții, ca pe timp de zi să fie întreprinse diverse activității. În acest sens asigură-te că saltelele sunt de bună calitate. Totodată, pentru a crește calitatea experienței și a da senzația de prospețime, poți opta pentru lenjeriile de pat hoteliere de la Horecatex, care oferă durabilitate în timp, datorită materialului făcut exclusiv din bumbac. Economic, dar și ecologic vorbind, consumabilele precum așternuturile sau prosoapele, trebuie să fie rezistente în timp pentru a reduce risipa inutilă.
4. Igienă și curățenie fără cusur
Toată lumea își dorește să aibă în jurul său un mediu curat. Dă o notă de respect vizitatorilor prin curățarea fiecărei camere după ce aceasta este eliberată, astfel încât să nu fie praf, mucegai pe pereți sau în baie, precum și gândaci sau alți dăunători, care pot strica de tot sejurul cuiva. Dacă totul se va prezenta într-o aură proaspătă, respectul va fi reciproc, fapt ce se va regăsi în review-rile lăsate online.
Acestea fiind spuse, anumite măsuri care la prima vedere par simple, pot schimba dramatic percepția clienților privitoare la experiența pe care au avut-o pe parcursul șederii, iar feedback-ul pe care îl vor transmite atât online cât și offline, va influența numărul viitorilor tăi vizitatori.
Sursă foto: freepik.com