Bazele SEO: Ce este un cuvânt cheie?
Ca manager al unei companii interacționezi și te implici în numeroase procese ce țin de dezvoltarea strategiei, fie că vorbim despre zona financiară, de marketing sau chiar logistică. Dacă ai o afacere în creștere și ai înțeles cât de importantă este prezența în online, probabil ai luat deja în considerare opțiunea de a apela la serviciile SEO. Înainte de a merge să discuți cu un specialist, ar trebui să deții, la rândul tău, câteva noțiuni de bază pentru a negocia mai bine strategia. Primul pe listă? Cuvântul-cheie!
Ce este un “keyword”?
“Keyword” este noțiunea de bază în optimizare SEO și desemnează un cuvânt sau o frază scurtă care descrie subiectul unei pagini web. În practică, un cuvânt cheie este interogarea de căutare pe care un utilizator o introduce în motorul de căutare atunci când își dorește o informație/un produs/un serviciu.
Când cineva caută pe Google „încălțăminte de baschet pentru bărbați”, Google încearcă să discearnă ceea ce caută utilizatorul și afișează o listă de pagini web care abordează subiectul respectiv. Dacă site-ul tău web folosește expresia exactă pe care a căutat-o utilizatorul, o parte sau o frază sau expresii conexe, Google îți va afișa site-ul pe o poziție superioară.
Cum alegem un keyword?
Înainte de orice proces de optimizare SEO, agenția demarează un Keyword Research. În funcție de profilul companiei tale, specialistii intuiesc sfera de cuvinte cheie pe care urmează să o cerceteze. Mai apoi, cu ajutorul unor programe speciale, află ce structuri se bucură de cea mai mare popularitate în decursul unei luni și conturează o strategie în jurul lor. Cu cât cuvintele cheie sunt alese mai bine, cu atât poziția site-ului în motoarele de căutare crește.
De ce sunt importante cuvintele cheie?
Răspunsul se rezumă la un singur cuvânt: ROI. Alegerea structurilor potrivite și utilizarea corectă a acestora pentru SEO reprezintă una dintre cele mai ușoare și eficiente metode de a aduce mai mulți utilizatori pe site.
Utilizatorii pot ajunge pe o pagină web printr-o varietate de moduri, inclusiv trimiteri (link-uri de pe alte site-uri), social media și trafic direct (tastând URL-ul site-ului sau făcând click pe un link marcat). Cu toate acestea, în cumpărăturile online, căutările pe motoarele online generează cea mai mare pondere a traficului (38,98%).
Echipa SEO 365 îți pune la dispoziție un proces complex de Keyword Research pentru a profita la maximum de orice oportunitate pe care o poți avea in online. Cu o experiență îndelungată în domeniu, agenția a înregistrat rezultate notabile cu fiecare dintre clienții săi, sporindu-le vizibilitatea și nivelul de profit. Fie că ești interesat de SEO sau de alte servicii de Marketing online, vei beneficia de o primă ședință de consultanță gratuită.