Afacerea ta are nevoie de Optimall SFA pentru a-ți automatiza forța de vânzări și a-ți crește profitul. Dacă nu folosești această soluție, te expui la mai multe probleme care îți pot afecta rezultatele și competitivitatea. Iată care sunt aceste probleme și cum le poți evita cu Optimall SFA:
Pierzi timp și bani cu procese manuale și ineficiente
Forța de vânzări este una dintre cele mai importante resurse ale afacerii tale, dar dacă nu o gestionezi eficient, riști să pierzi timp și bani cu procese manuale și ineficiente. De exemplu, dacă agenții tăi de vânzări trebuie să completeze rapoarte pe hârtie sau să introducă date în sisteme separate, ei vor petrece mai puțin timp cu clienții și vor face mai multe erori. Acest lucru va scădea productivitatea, calitatea serviciilor și satisfacția clienților.
Nu ai o vizibilitate clară asupra activității și performanței forței de vânzări
Fără o soluție pentru automatizarea forței de vânzări, nu ai o vizibilitate clară asupra activității și performanței agenților tăi de vânzări. Nu poți monitoriza în timp real ce fac ei pe teren, ce comenzi au plasat, ce stocuri au la dispoziție sau ce obiective au atins. Acest lucru îți va îngreuna luarea deciziilor strategice, optimizarea rutelor de vânzare și motivarea echipei tale.
Optimall SFA – soluția completă pentru automatizarea forței de vânzări
Optimall SFA este soluția completă pentru automatizarea forței de vânzări. Aceasta îți oferă toate instrumentele necesare pentru a:
- Centraliza toate informațiile privind stocurile, clienții, produsele și prețurile în timp real
- Oferi agenților tăi posibilitatea de a prelua comenzile de la clienți în timp real, aceste comenzi regăsindu-se automat în sistemul de gestiune ERP
- Reduce timpul de pregătire a comenzilor, întrucât agenții nu mai sunt nevoiți să folosească foaia și pixul pentru a scrie comenzi, ci vor folosi aplicația mobilă SFA software
- Planifica rutele agenților și monitoriza întregul proces de vânzare: știi mereu unde se află agenții tăi de vânzări și ce comenzi au emis
- Optimiza stocurile pe baza istoricului de vânzări
Module opționale SFA noi – Fișa Sell, Supervizor și Target
Optimall SFA îți oferă și posibilitatea de a adăuga module opționale noi, care îți vor aduce beneficii suplimentare. Aceste module sunt:
- Modulul Fișa Sell – cu ajutorul căruia ai acces la istoricul tuturor vânzărilor directe din aplicație, poți vizualiza ultimele facturi emise din sistemul de gestiune și ai acces la toate detaliile despre acestea.
- Modulul Supervizor – cu ajutorul căruia supraveghezi în timp real activitatea agenților tăi de vânzări, optimizezi comenzile, controlezi îndeaproape situația facturilor neîncasate și multe alte beneficii.
- Modulul Target – prin care liderul de echipă setează ținte de performanță zilnice, săptămânale sau lunare pentru echipa de agenți de vânzări și menține motivația acestora pentru a-și atinge sau depăși targetul.
Nu pierde oportunitatea de a-ți automatiza forța de vânzări și a-ți crește profitul cu Optimall SFA by AROBS!