De ce este SEO important? Câteva beneficii pentru orice business

198
Publicitate

Mai multe companii au auzit până acum de importantă SEO. SEO poate să te claseze mai sus pe paginile de căutare Google, dar cât de mult contează acest lucru?Suntem aici să îți spunem că SEO este foarte important. Aduce multe beneficii pentru afacerea ta, mai jos îți prezentăm câteva dintre ele.

De ce este SEO important?

Publicitate

Dacă deții o afacere sau gestionezi un website de orice fel, probabil îți dorești să atragi trafic către acesta. SEO este important pentru că are că scop să te ajute exact în acest sens.

Jumătate din traficul de pe un site web provine din căutarea organică. Cel mai bun mod de a te asigura că nu pierzi acești potențiali vizitatori este prin eforturi SEO continue. SEO îmbunătățește prezența în online, crește traficul organic și te ajută să îți cresti business-ul.

Este nevoie de SEO pentru orice business? În majoritatea cazurilor, da!

Dacs businessul tău oferă produse sau servicii pe care unii oameni ar încerca să le găsească, atunci SEO marketing trebuie să fie o prioritate.

Ce poate să facă SEO pentru afacerea ta? Beneficii cheie

  1. Creșterea traficului

Cu cât un site este mai bine plasat în rank pentru cuvinte cheie relevante, cu atât mai mult trafic vei genera. O strategie SEO bună poate face că pagină ta să fie clasificată pentru o varietate de cuvinte cheie scurte și expresii lungi. Cu cât apari mai des în partea de sus a paginii de rezultate a motorului de căutare, cu atât mai mulți oameni vor da click pe site-ul tău.

  1. Vizibilitate îmbunătățită

Cu cât folosești mai multe cuvinte cheie pe site-ul tău, cu atât vor fi clasate mai sus și brandul tău va fi mai vizibil de către clienți potențiali.

Există o serie de tactici SEO care pot crește vizibilitatea site-ului tău, și anume:

  • Identificarea unor cuvinte cheie “coadă lungă”
  • Îmbunătățirea SEO tehnic
  • Optimizarea meta datelor de pe paginile existente
  • Dezvoltarea de conținut nou
  • Construirea de backlink-uri de calitate
  1. Credibilitate și încredere

Site-urile web care apar mai sus în rezultatele căutărilor sunt considerate mai de încredere decât restul.

  1. Branding

SEO îmbunătățește, de asemenea, brandingul prin construirea unei experiențe mai bune pentru utilizatori. Clienții potențiali au o experiență mai bună atunci când îți vizitează pagină și găsesc conținut util și relevant. De asemenea, sunt mai fericiți dacă site-ul tău este rapid și optimizat pentru telefonul mobil.

  1. Trafic de calitate superioară

Traficul de pe website este considerat de înaltă calitate atunci când are că rezultat mai multe lead-uri și vânzări. Pentru a obține trafic de înaltă calitate, trebuie să atragi persoanele potrivite – utilizatorii de internet care caută exact ceea ce oferi. SEO constă în a te aduce în fața acelor oameni. Cu cât este mai bine direcționat SEO-ul, cu atât mai multe șanse ai să atragi vizitatorul ideal pe site-ului tău.

  1. O investiție în viitorul tău

Atunci când investești în optimizare SEO, o faci știind că probabil nu vei vedea beneficiile timp de șase până la nouă luni. Cu toate acestea, odată ce eforturile tale încep să dea roade, vei avea trafic gratuit pentru o lungă perioada. Acest lucru nu se întâmplă și în cazul reclamelor plătite, care aduc mulți vizitatori, însă odată ce nu se mai investește în ele, beneficiile dispar.

  1. ROI mai mare în comparație cu alte canale de marketing
  2. Percepție asupra identității clienților tăi

Analiză SEO presupune colectarea de date în scopul îmbunătățirii traficului organic. Aceste măsurători îți pot spune mai multe despre vizitatorii site-ului tău.

Nu numai că poți obține informații demografice, interese, locația și dispozitivul folosit, dar poți obține o mulțime de informații despre etapă în care se află utilizatorul în procesul decizional folosind Google Search Console pentru a studia cuvintele cheie care au generat trafic.

  1. Marketing eficient din punct de vedere al costurilor

SEO este una dintre cele mai eficiente forme de marketing digital din punctul de vedere al costurilor. Acest lucru se datorează faptului că atragi o persoană după ce această a pornit deja acțiunea de a caută pe Google produsul sau serviciul pe care îl oferi.

  1. Un avantaj competitiv
  2. Îmbunătățirea experienței utilizatorului
  3. Generare de lead-uri 24/7

O strategie SEO corectă poate să genereze flux continuu de lead-uri, în comparație cu angajarea unui specialist în vânzări, de exemplu, care nu va putea să contacteze constant potențiali clienți.

  1. O completare excelență în mixul de marketing

Chiar dacă îți promovezi business-ul prin anunțuri plătite, o strategie ideală include și SEO, astfel încât atunci când un client potențial îți caută serviciile sau produsele, să găsească două rezultate.

  1. Creșterea vânzărilor offline

Oamenii se redirecționează către internet pentru a găși afaceri locale, a compară recenzii și a verifica stocul pentru anumite produse. Dacă nu ești găsit în procesul inițial de căutare al utilizatorilor, nu vei fi luat în considerare pentru o eventuală achiziție a serviciilor sau produselor tale.

  1. KPIs măsurabili

SEO este extrem de măsurabil. Folosind Google Analytics, poți vedea volumul de trafic și modul în care acesta se corelează cu obiectivele de căutare organică. În plus, cu Google Search Console poți vedea cu exactitate care sunt cuvintele cheie care generează trafic.

  1. Costuri mai mici de achiziție a clienților

Traficul SEO este gratuit, iar generarea traficului pe website-ul tău va duce la obținerea de lead-uri și la creșterea vânzărilor, astfel îmbunătățind profitabilitatea business-ului.

  1. O șansă de a te conecta

Motoarele de căutare sunt modul în care oamenii caută toate informațiile de care au nevoie. Google procesează aproximativ 70.000 de căutări în fiecare secundă! Prin SEO te asiguri că poți să fii găsit și să te conectezi cu aceștia.

  1. Capacitatea de a ajunge la utilizatori din toate etapele procesului de cumpărare

SEO poate să fie utilizat pentru a apărea ca rezultat la întrebările comune pe care un utilizator le-ar putea pune atunci când se află în etapă de conștientizare. De asemenea, poți crea studii de caz sau alte forme de conținut SEO util pentru etapă de decizie. În cele din urmă, poți crea pagini cu oferte, cupoane și alte elemente axate pe vânzări care să te ajute în etapă de cumpărare.

  1. Lider de opinie în industria ta

Nu numai că o poziționare mai bună în SERP îi va face pe utilizatori să simtă că brandul tău este cea mai bună opțiune, dar scrierea de conținut educațional în mod continuu te va poziționa că și lider de opinie în domeniu.

  1. Mai multe click-uri
  2. O reputație pozitivă în online

O afacere care lucrează în mod activ la optimizare site google are capacitatea de a-și controla într-o anumită măsură reputația online a brandului sau.

  1. Vizibilitate locală pentru afacerile fizice

Cu cât există pe internet mai multe informații contradictorii despre datele de contact ale business-ului tău, cu atât este mai dificil pentru Google să știe în ce date să aibă încredere.

Făcând SEO local, această problemă este rezolvată. Indiferent unde se află clienții tăi potențiali, aceștia pot găsi informațiile corecte pentru a te putea contacta sau vizită.

  1. Creșterea afacerii odată cu creșterea globală a numărului de căutări
  2. O relație continuă cu clienții tăi

Dacă afacerea ta oferă produse sau servicii pe care utilizatorii le caută online, atunci aceștia au nevoie de ajutor pentru a găsi răspunsuri la întrebările lor. Prin conținutul tău, poți să le oferi chiar tu răspunsul.

Publicarea de conținut în mod regulat te transformă într-o sursă de încredere de informații și va crește traficul organic.

  1. Informațîi utile

Întrebările care conduc traficul către afacerea ta oferă informații care pot influența tipurile de produse și servicii pe care le oferi.

  1. Fair-play

Este dificil pentru afacerile mici să concureze cu mastodonți precum Amazon, dar SEO poate ajuta la echilibrarea concurenței.

  1. Atenția potențialilor clienți

SEO se asigură prin cuvinte cheie că brandul tău apare acolo unde e nevoie, pentru a genera mai multe click-uri.

  1. Sustenabilitate

Atunci când ai o poziție bună pe motoarele de căutare, generezi lead-uri și vânzări. Menținerea acestei poziții, în timp ce construiești oportunități noi pentru site-ul tău, îți asigură un flux constant de trafic și permite afacerii tale să crească.

  1. Trafic țintit

Ceea ce este frumos la SEO, spre deosebire de formele mai tradiționale de marketing, este că poți genera un trafic foarte bine direcționat.

Capacitatea de a apărea sus pe pagina de rezultate pentru un anumit serviciu pe care îl oferi este valoroasă. În acest moment, ai o audiență mult mai bine direcționată decât dacă ai face reclame la televizor sau o campanie de corespondență directă, deoarece aceștia caută în mod activ o soluție.

  1. Local, regional, național sau global – nu contează

Cu SEO ai capacitatea de a ajunge în mod eficient la orice public dorești. Nicio altă strategie nu oferă aceeași combinație de opțiuni accesibile și eficiente pe care o oferă SEO.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.