Grădinamax țeapă sau de ce unii clienți nu sunt mulțumiți de achiziția lor

0

În ziua de azi majoritatea din noi suntem foarte obișnuiți să căutăm ceva pe Internet, înainte de a lua o decizie sau de a achiziționa ceva. Mediul online este o sursă incredibilă de informație și ne poate ajuta, într-adevăr, să ne informăm cu privire la un anumit lucru, înainte să decidem dacă soluția ni se potrivește sau nu. În ceea ce privește faptul că este sau nu Grădinamax țeapă (afla aici pareri despre Gradinamax), clienți mulțumiți și nemulțumiți vor exista la toate brandurile, pentru că e greu să mulțumești la fel pe toată lumea, chiar dacă ești o companie mare și cu experiență. Ce atrage nemulțumire în rândul clienților și de ce unii tind să o numească “țeapă”, sunt subiecte ce vor fi discutate în continuare.

  • Recenziile și experiențele clienților sunt importante

Să afli ce tip de experiență au clienții cu o companie anume și ce au aceștia de spus este benefic nu doar pentru viitorii clienți, ci și pentru compania în sine. Orice tip de părere, fie ea pozitivă sau negativă, ajută la dezvoltarea companiei și la îmbunătățirea portofoliului de produse și servicii. Deci da, chiar și o experiență negativă ajută, pentru că aduce la cunoștința companiei punctele slabe existente în procesul de deservire a clienților. Problema există în modul de comunicare a acestor experiențe din partea clienților, care nu sunt toți binevoitori și conștienți de faptul că ar putea ajuta o companie să-și îmbunătățească părțile care nu sunt tocmai bune.

Așadar, pentru a ne putea bucura toți de servicii mai bune pe piață, indiferent de natura acestora, în loc să aruncăm cu expresii de tipul “Grădinamax țeapă”, haideți să găsim modalitatea cea mai bună de a comunica neplăcerile trăite și de a ajuta companiile de pe piață să își ridice standardele la un alt nivel. Faptul că ne plângem de ceea ce există pe piață, fără a încerca să contribuim la o îmbunătățire, nu este o soluție și nu ne va ajuta pe termen lung.

  • Servicii și produse la standarde occidentale

Din păcate, Grădinamax țeapă este o expresie care a luat naștere din dorința a de “sugruma și capra vecinului”. De îndată ce suntem dezamăgiți, nu ezităm să ne revoltăm și să facem un mare caz din acest lucru. Dar, până a ajunge să ne revoltăm, câți din noi au încercat să caute o rezolvare pentru problema pe care au întâlnit-o, prin comunicarea acesteia către compania furnizoare de servicii sau produse? În majoritatea cazurilor problemele se pot rezolva extrem de ușor, prin luarea legăturii cu compania ce v-a furnizat produsele sau serviciile, deoarece aceasta este dispusă de a adresa orice situație pentru ca fiecare client să fie mulțumit.

Fiecare din noi se așteaptă să fie tratat(ă) cu prioritate și să se bucure de serviciile oferite la cel mai înalt nivel. Acest lucru nu este greșit, fiind chiar dorit dacă vrem să ne bucurăm de cele mai bune standarde primite din partea companiilor ce activează pe piață. Dar, în același timp, trebuie să înțelegem, ca și clienți, că trebuie uneori să contribuim la dezvoltarea și îmbunătățirea acestora. Indiferent de cât de bune sunt planurile și strategia de business, activitatea propriu-zisă pe piață și întâmpinarea directă a cerințelor și problemelor clienților sunt cele care vor cântări cel mai mult în dezvoltarea unei companii. Astfel, dacă ne dorim standarde înalte, ar trebui să ne jucăm și noi partea pentru îmbunătățirea pieței.

  • Nu există țepe, ci probleme ce nu au fost adresate corespunzător

Înainte de a trata acest aspect, trebuie să recunoaștem că există și companii ce nu sunt de încredere, iar lipsa activității și recenziilor cu privire la acestea ar trebui să vă dea de gândit. Dar, revenind la Grădinamax țeapă, este bine de știut că aici nu vorbim de țepe, ci de probleme ce nu au fost adresate corespunzător. Mai exact, clienții nu au luat legătura de reprezentanții companiei de îndată ce au sesizat problema, ci au preferat să își exprima nemulțumirea. Iar erori există, deoarece cu toții mai greșim, fie acasă, fie la muncă. De aceea, atunci când optezi pentru niște servicii sau produse, păstrează toate datele comenzii și documentele însoțitoare. În cazul în care vei observa o neconcordanță, vei avea toate informațiile necesare pentru a identifica tipul comenzii și sublinia problema existentă. Nu ezita să comunici cu o companie, indiferent de cât de supărat(ă) ești cu privire la eroarea existentă, pentru că vei rămâne surprins(ă) de cât de ușor acestea se pot rezolva atunci când se lasă loc de comunicare.

 

Gradinamax-teapa.jpg

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.