Unde se întâlnesc marketingul și automatizarea vânzărilor în e-commerce?

340
Publicitate

Dacă ai o echipă de vânzări, probabil folosești deja un soft de tip SFA care permite agenților de vânzări să gestioneze eficient clienții și comenzile, iar datele sunt actualizate în timp real. La fel de eficient poate deveni și magazinul tău online cu ajutorul unui serviciu de integrare ERP. Un astfel de instrument își va lăsa amprenta chiar și asupra tacticilor de marketing pe care le folosești pentru produsul sau serviciul tău.

Publicitate

Care ar putea fi legătura dintre marketing și o soluție de integrare ERP? Ei bine, un serviciu de acest fel te ajută să ai magazinul online actualizat cu cele mai noi detalii despre stocuri, produse și prețuri. De asemenea comenzile ajung în sistemul de gestiune și contabilitate și pot fi prelucrate mai rapid. Un flux optim al datelor mărește calitatea serviciilor oferite și șansele de succes în vânzări.

Să nu uităm însă că succesul nu apare fără consolidarea tehnicilor de marketing. Mai jos poți să vezi care au fost cele mai performante tactici de marketing în e-commerce anul trecut, conform Forbes.

Forbes: 5 tactici de marketing care au avut succes în 2021

  1. Adaptarea publicității plătite la canalele de social media. Rețelele de socializare vin cu tipuri de conținut specifice, motiv pentru care în analiza Forbes recomandă companiilor să fie flexibile. Mai exact, ad-urile trebuie să se „camufleze” printre postările organice, astfel încât să nu deranjeze privitorul.
  2. Influencer marketing. Avantajul acestei tehnici este că influencerii au deja o comunitate legată de valori comune. Însă, și aici, este importantă  adaptarea – trebuie să te asiguri că valorile companiei tale sunt compatibile cu cele ale influencerului. În caz contrar, vom avea de a face cu o disonanță cognitivă, iar publicul își va pierde încrederea în produsul/serviciul tău.
  3. E-mail marketing personalizat. Acesta este un instrument care te pune în legătură cu clienții existenți, cărora le cunoști deja preferințele. Cu ajutorul e-mail marketingului trimiți oferte relevante pentru interesle clienților și mărești șansele de fidelizare a acestora.
  4. Introdu produse noi în oferta ta. Noutatea menține interesul consumatorilor, mai ales dacă produsele sunt adaptate în funcție de sezon. Nu îți face griji – stocurile din magazinul online se vor actualiza automat dacă ai un serviciu de integrare ERP.
  5. Promovarea vânzărilor. Bineînțeles, un preț mai mic va atrage atenția clienților, la fel cum o va face și un produs cadou sau, în cazul serviciilor, o perioadă de încercare gratuită.

Marketingul și integrarea ERP fac echipă bună în afaceri!

Când ai un magazin online, te adaptezi continuu la schimbările în marketing ca să faci față concurenței. Modul de comunicare, ofertele speciale, reduceri și portofoliul de produse, campaniile de fidelizare a clienților – toate implică multă atenție din partea ta. Ca să poți gestiona totul mai eficient, folosește serviciul de integrare ERP de la Optimall, care te ajută să ai un magazin online actualizat cu cele mai noi prețuri și produse.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.