Vrei un trafic organic mai mare? Apeleaza la serviciile de optimizare SEO!

0
206

Vrei un trafic organic mai mare? Apeleaza la serviciile de optimizare SEO! 1

In ultimii ani, din ce in ce mai multi antreprenori apeleaza la servicii de optimizare SEO pentru ca business-ul lor sa aiba succes in mediul online. Acest lucru nu este de mirare, avand in vedere ca un site care ocupa pozitii de top in Google beneficiaza de un trafic organic mai mare, precum si de cresteri ale ratei de conversie si ale volumului de comenzi. Insa putini inteleg cum functioneaza SEO ca instrument de marketing online.

In prima era a Internetului, procesul de optimizare SEO se confunda foarte mult cu ceea ce intelegem astazi prin „black hat SEO”, un ansamblu de trucuri menite sa il „pacaleasca” pe Google cu privire la relevanta unui site pentru un anumit domeniu, determinand motorul de cautare sa ofere acestuia cresteri pe pozitiile din paginile cu rezultate. Printre tehnicile care se foloseau in „vechiul SEO” se numara excesul de cuvinte cheie in continutul site-ului, fermele de linkuri si multe alte practici care, in prezent, sunt considerate neadecvate pentru o strategie de optimizare SEO de succes.

Utilizarea acestor practici a dus, in mod inevitabil, la avansarea unor site-uri de slaba calitate in pozitii de top pe anumite expresii-cheie, lucru care a afectat in mod negativ experienta utilizatorului. Observand acest lucru, specialistii Google au inceput sa isi actualizeze periodic algoritmii de listare, punand in prim-plan continutul de calitate si o experienta pozitiva a utilizatorilor. Asadar, la ora actuala, o strategie solida de optimizare SEO trebuie sa aiba ca focus principal continutul de calitate si relevant pentru utilizatorii de Internet, precum si o experienta de navigare care sa conduca vizitatorul cat mai usor si rapid catre finalizarea unei comenzi sau indeplinirea oricarei actiuni prestabilite care poate fi considerata o conversie (de exemplu, crearea unui cont pe site sau abonarea la newsletter).

Daca vrei ca site-ul tau sa beneficieze de un trafic organic cat mai mare, iata cateva aspecte de care trebuie sa tii cont in strategia de optimizare SEO:

Utilizarea expresiilor cheie de tip long-tail

Cuvintele cheie sunt expresiile pe care utilizatorii le folosesc in interogarile din Google pentru a ajunge pe site-ul tau. De exemplu, daca detii o afacere care se ocupa cu inchirierea de automobile, expresia „inchirieri auto” este un exemplu de cuvant cheie relevant pentru acest domeniu. Desi ar fi ideal ca toti utilizatorii de Internet care efectueaza cautari dupa expresia „inchirieri auto” sa ajunga pe site-ul tau, este foarte improbabil sa se intample asta avand in vedere ca exista multe alte site-uri concurente care ofera acelasi tip de servicii.

Pentru a devansa site-urile concurente, este esential sa integrezi intr-un mod natural si eficient expresii-cheie de tip long-tail, care sa determine motorul de cautare sa restranga numarul de rezultate relevante pentru utilizator. Mergand pe ideea exemplului de mai sus, o astfel de expresie-cheie de tip long-tail poate fi „inchirieri auto Bucuresti” sau „inchirieri auto BMW”, acestea fiind interogari mai specifice si mai nisate, care pot atrage mai mult trafic organic pe site si mai multe conversii.

Lungimea si noutatea continutului

Desi nu exista reguli stricte din acest punct de vedere, specialistii in optimizare SEO si marketing de continut recomanda ca textul de pe o pagina web sa aiba o lungime de minimum 500 de cuvinte, in special in cazul articolelor de blog, comunicatelor de presa samd. Deoarece Google pune accentul mai mult pe calitatea continutului si mai putin pe lungimea acestuia, valoarea informationala si relevanta textului pentru utilizatori trebuie sa fie una cat mai mare.

Mai mult, este indicat ca pe site-ul tau sa fie publicat periodic continut nou, lucru care ii va semnala lui Google ca business-ul tau este inca activ si ca oferi plus-valoare utilizatorilor. Asadar, daca vrei ca site-ul tau sa listeze pe pozitii cat mai bune in motoarele de cautare, foloseste-te de sectiunea „blog” sau „noutati” a acestuia, unde poti publica articole optimizate pe cuvintele cheie relevante pentru domeniul business-ului tau.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.