3 tipuri de pliante care capteaza atentia

506
Publicitate

In ultimii ani, pliantul a devenit un suport publicitar inclus in sfera advertising-ului, fiind perceput ca un mod standard si facil de imbunatatire a relatiei de colaborare cu actualii si viitorii clienti.

Publicitate

Realizat prin tiparituri si utilizat la scara larga, acesta este un bun mijloc de a promova diferite produse, locatii, servicii sau chiar evenimente. Comparativ cu flyerele, acestea se remarca printr-un continut ceva mai elaborat, menit sa ofere toate informatiile necesare despre reducerile de pret practicate de catre antreprenor sau despre ofertele de produse sau servicii specifice unei anumite perioade.

Datorita tirajelor mari sub care pot fi furnizate, gratie avantajelor oferite de catre tehnica offset, costul acestora a devenit, actualmente, simtitor mai mic prin comparatie cu promovarea media. Mai mult, noile modele de pliante la pret redus au o mare putere de convingere, dominand privirile trecatorilor prin culoare, stralucire si grafica realizata in conformitate cu exigentele erei digitale!

Modele de pliante la pret redus la mare cautare

In ultima vreme, pliantele au ajuns sa fie la mare cautare in randul antreprenorilor manati de dorinta de a pune rapid in aplicare o strategie de marketing cat mai profitabila. Dintre modele de pliante la pret redus, care se afla printre preferintele oamenilor de afaceri si promovate de catre expertii artei tipografice, se numara tipurile standard: A4 pliat in 3, A4 la A5 sau cele de la A5 la A6. In afara de acestea, adaptarea la conditiile si avantajele oferite de catre tipografia digitala, precum si la standardele de exigenta ale clientilor a impus lansarea pe piata a unor modele atipice. Aceste modele de pliante la pret redus se remarca nu doar prin design, cat si prin mare putere de atragere a potentialilor clienti prin maniera in care textul este dispus pe suprafata hartiei.

1.     Modelul de la A4 la DL

Unul dintre cele mai populare modele de pliante la pret redus este cel de la A4 la DL. Tiparit in format portrait, pliantul se poate impaturi in 3 parti, capatand, in acest fel, forma unei veritabile “scrisori”! Este recomandat atunci cand dorim sa promovam produsele unei pizzerii, ale unui restaurant, sau ale unui fast-food.

2.     Modelul de la A4 la A5

Acest tip de pliant mai este cunoscut si sub denumirea generica de “carticica”, sau de flyer in format A5. Se poate impaturi in doua parti si se bucura de o mare popularitate in randul impatimitilor de promotii de nerefuzat!

3.     Modelul A3 pliat in 2 (210X297)

Face parte din categoria pliantelor atipice la pret redus, fiind ideal in cazul transmiterii unor informatii ceva mai elaborate despre produsele, serviciile sau evenimentele care se doresc a fi promovate.


Un pliant la pret redus la imprima, de regula, pe suport de hartie mata sau lucioasa, clientul putand opta pentru o gama generoasa de finisaje ingenioase, care pot include stantarea, plastifierea sau lacuirea.

logo e-flyere.jpg

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.