Agroserv Măriuţa atrage 3 milioane de euro într-o nouă emisiune de obligaţiuni MILK28E – 31.10.2025

1


Agroserv Măriuţa S.A. (BVB: MILK), companie românească din sectorul agricol şi deţinătoarea brandului Lăptăria cu Caimac, a închis cu succes plasamentul privat pentru o nouă emisiune de obligaţiuni corporative garantate, prin care a atras întreaga sumă vizată de 3 milioane de euro, potrivit unui comunicat transmis redacţiei.

„Suntem încântaţi de interesul ridicat al investitorilor, care confirmă încrederea pe care piaţa o acordă în continuare Agroserv Măriuţa şi modelului nostru de afaceri integrat. Această tranzacţie ne permite să refinanţăm în condiţii bune emisiunea de obligaţiuni din 2020, respectând calendarul de rambursare, şi să rămânem concentraţi asupra creşterii segmentului de lactate. În ultimii cinci ani, piaţa de capital a fost un partener de finanţare de încredere, oferindu-ne posibilitatea să ne extindem activitatea şi să consolidăm brandul Lăptăria cu Caimac. Le mulţumim investitorilor pentru încrederea lor continuă şi echipei de consultanţi BTCP, Filip & Company şi Cornerstone Communications pentru prestaţia excelentă”, a declarat Cornel Dănilă, Director General al Agroserv Măriuţa.

Fondurile atrase vor fi utilizate în principal pentru refinanţarea obligaţiunilor existente MILK25E, în valoare de 3 milioane de euro, emise în 2020 şi scadente la 4 noiembrie 2025. Noile obligaţiuni, denominate în euro şi emise sub simbolul MILK28E, au o valoare nominală de 100 de euro per obligaţiune, o dobândă fixă anuală de 9,5% şi o maturitate de trei ani, până în 2028. Dobânda va fi plătită trimestrial.

Emisiunea de obligaţiuni a fost derulată în perioada 28 – 30 octombrie 2025, printr-un plasament privat adresat investitorilor calificaţi şi unui număr de până la 149 de investitori de retail, fiind subscrisă integral. Oferta a fost intermediată de BT Capital Partners S.A., parte a Grupului Financiar Banca Transilvania, iar Filip & Company a asistat în calitate de consilier juridic în cadrul tranzacţiei.

„Într-un context de piaţă tot mai complex, această tranzacţie demonstrează că finanţarea rămâne accesibilă companiilor care se remarcă prin forţa brandului, claritatea strategiei şi preocuparea de a oferi investitorilor un plus de siguranţă. Prin structurarea acestei emisiuni sub formă de obligaţiuni garantate, Agroserv Măriuţa a transmis exact acest mesaj pieţei – seriozitate, predictibilitate şi respect pentru încrederea…

Articol preluat automat din Sursa Originală

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.