Automatizarea vânzărilor reprezintă avantajul de care ar trebui să beneficieze orice companie care activează în domeniul vânzărilor, orice afacere care oferă pieţei de larg consum servicii sau produse. Prin automatizare, toate etapele vânzării sunt mult îmbunătăţite, timpii de lucru reducându-se şi calitatea acţiunilor crescând, condiţii care vor asigura un avantaj în faţa competitorilor. Optimall SFA Supervizor este o soluție software care contribuie la monitorizarea eficientă a echipei tale de vânzări, pentru productivitate maximă.
Ce reprezintă soluția software Optimall SFA?
Optimall SFA by AROBS reprezintă soluția de mobilitate, necesară companiilor care activează în domeniul vânzărilor. Aceasta contribuie la accelerarea tuturor etapelor cuprinse în procesele de producţie şi vânzare, fiind compatibilă cu 77 de sisteme de gestiune. Soluția software Optimall SFA funcționează prin intermediul celor trei elemente software esenţiale, respectiv aplicaţia Back Office, aplicaţia Mobilă şi interfaţarea cu ERP-ul companiei.
Optimall SFA este o aplicație software destinată agenților de vânzări care se ocupă de pre-sales și van-sales. Această soluție îți permite să economisești timpul necesar pregătirii comenzilor, întrucât agenții tăi nu mai trebuie să utilizeze metoda tradițională de a nota comenzile pe hârtie cu ajutorul unui pix. În schimb, aceștia pot folosi aplicația mobilă Optimall SFA pentru a prelua comenzile. De asemenea, prin intermediul acestei soluții software, poți planifica rutele agenților tăi de vânzări, să optimizezi stocurile pe baza istoricului de comenzi și să ai mereu controlul asupra agenților tăi, știind întotdeauna unde se află.
Astfel, Optimall SFA va reprezenta cea mai simplă şi eficientă modalitate prin care se gestionează rapid stocurile, dar şi dinamica vânzărilor, în timp ce Modulul Optimall SFA Supervizor permite supervizorului o monitorizare totală a activităţii agenţilor de vânzări.
Beneficiile Modului Optimall SFA Supervizor
Supervizorul este cel care are sarcina de a monitoriza activitatea tuturor agenţilor de vânzări, context în care Modulul Optimall SFA Supervizor devine un ajutor esenţial. Astfel, această aplicaţie va permite monitorizarea comenzilor plasate, controlarea facturilor neîncasate, plasarea comenzilor în nume propriu, blocarea sau deblocarea preluării comenzilor de la un client, aprobarea discount-urilor suplimentare, precum şi înlocuirea unui agent în situaţii neprevăzute. Cu toate aceste avantaje, modulul Optimall SFA Supervizor nu ar trebui să lipsească din gestionarea activităţii unei companii de distribuţie cu o organizare arborescentă. Asigură supravegherea în timp real a agenţilor de vânzări, optimizează comenzile şi facilitează controlul asupra facturilor neîncasate, elemente esenţiale pentru succesul companiei tale!