Ce este o soluție de automatizare a vânzărilor (SFA) și cum îți poate face munca mai ușoară?

295
Publicitate

Conform unei analize Reuters, vânzările au crescut cu 7,8% în anul 2021, depășind previziunea de 5,6% realizată agenția de statistică a UE. Consumul este tot mai intens, iar magazinele și depozitele trebuie aprovizionate continuu. Dinamica fluxului de produse poate îngreuna munca producătorilor și a distribuitorilor, mai ales când e vorba de o companie în plină dezvoltare. Pentru a transforma provocările în oportunități pentru echipele de vânzări, afacerile mici și mijlocii folosesc tot mai mult soluții de automatizare pentru vânzările directe (SFA). Bineînțeles, astfel de soluții sunt disponibile și pentru magazinele online cu integrare ERP, dar de această dată ne vom opri asupra soluțiilor SFA.

Despre SFA  (Sales Force Automation)

Publicitate

O soluție de tip SFA este, după cum sugerează și numele, un software care automatizează procesele de vânzare. Gartner extinde definiția și la responsabilitățile administrative din cadrul companiilor, enumerând și funcționalitățile unei aplicații SFA. Printre acestea se află managementul datelor clienților, al activității de vânzare și raportările periodice.

Implementarea unui software SFA contribuie la creșterea productivității agenților de vânzări, dar și a activităților interne din organizații. IBM a subliniat că automatizarea contribuie la construirea unui business în care datele sunt transparente, eficiența crește și insighturile din companie sunt mai precise. De asemenea, cu o aplicație potrivită afacerii tale, poți să reduci costurile și timpul de procesare a comenzilor.

Optimall SFA te ajută să fii în fața competiției

Ca să profiți la maxim de beneficiile unei aplicații SFA, alege o soluție personalizată în funcție de obiectivele afacerii tale. Dezvoltarea unor astfel de soluții mobilitate în afaceri este aria de expertiză în care Optimall by AROBS are o experiență de peste 18 ani. Cu Optimall SFA, agenții de vânzări au acces la detalii despre prețuri și produse și pot plasa direct comanda clientului. Datorită conexiunii cu sistemul de gestiune, datele înregistrate de agent pot fi accesate de supervizori, având și posibilitatea de a genera rapoarte periodice despre încasări și comenzi.

Dacă ești pregătit să optimizezi munca din afacerea ta, contactează echipa Optimall și vei fi contactat pentru configurarea unei oferte personalizate!

E-mail: optimall@arobs.com

Nr. tel.: 0748 158 881

 

Sursă foto: pixabay.com

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.