Asigură-te că evenimentul tău este securizat corespunzător, acordând atenție tuturor detaliilor. Mai departe află 5 sfaturi care îți sunt de ajutor.
1. Alege locația potrivită
Când vine vorba de securitatea unui eveniment, prevenția este esențială. Începe cu alegerea locației potrivite, care să dispună de un plan de urgență. Aceasta trebuie să fie echipată cu ieșiri bine iluminate, căi de acces pentru paramedici și pentru evacuarea participanților.
În cazul în care urmează să alegi o locație la exterior, verifică dacă persoana care deține terenul respectă reglementările de securitate existente. Bineînțeles, locația pe care o alegi trebuie să fie adecvată tipului de eveniment pe care urmează să îl organizezi, pentru a asigura tuturor participanților un confort sporit.
2. Implementează un plan eficient de securitate
Odată ce ai ales locația, trebuie să te ocupi de crearea unui plan de pază și securitate a evenimentului. Acesta se creează în funcție de capacitatea locației, numărul de persoane care vor participa sau condițiile meteo, în cazul în care acesta se va desfășura la exterior.
Începe cu o evaluare inițială, care să evidențieze vulnerabilitățile locației, pentru a adapta măsurile de securitate ce vor fi luate din timp. Acordă atenție unui plan de urgență, care trebuie să includă măsuri pentru condiții meteorologice nefavorabile sau urgențe medicale.
3. Asigură-te că echipa de securitate este bine pregătită
Pentru ca totul să se desfășoare perfect, este important să te asiguri că întreaga echipă care se ocupă de pază și protecție este bine pregătită. Aceasta trebuie să fie informată despre numărul de persoane participante și ce măsuri se aplică în situațiile de urgență.
Cu agenți de pază bine instruiți, ești pregătit să faci față oricăror provocări, fie că este vorba despre prevenirea consumului de alcool, fie despre pătrunderea persoanelor neautorizate și gestionarea altercațiilor.
4. Control al accesului
Nu îți dorești depășirea capacității evenimentului sau accesul persoanelor care pot reprezenta un pericol pentru ceilalți participanți. Tocmai de aceea, ai nevoie de un control eficient al accesului, pe bază de bilete, ecusoane sau brățări de identificare, în funcție de specificul evenimentului.
Un control optim al accesului te protejează de incidente și menține liniștea și siguranța tuturor persoanelor care participă la evenimentul tău.
- Angajează o firmă de pază pentru evenimente
Cu o firmă pază, siguranța evenimentului tău este în cele mai sigure mâini. Agenții de pază se pot ocupa de crearea și implementarea unui plan de securitate, adaptat nevoilor tale.
Alege o firmă pază evenimente cu experiență, care oferă soluții integrate de securitate, pentru conferințe cu zeci de participanți sau concerte cu mii de persoane.
Prezența agenților de pază are rolul de a descuraja incidentele, dar și de a gestiona eficient conflictele, pentru a se minimiza pe cât posibil orice pericol. Angajează firma de pază potrivită și ai alături un partener de încredere pentru un eveniment de succes.