In cât timp se vor uza anvelopele cu o aliniere proastă?

6

A deține o mașină înseamnă mai mult decât a ști să conduci. De asemenea, trebuie să fiți conștient de ceea ce se întâmplă cu întregul vehicul pentru a vedea dacă există ceva care trebuie reparat.

De multe ori, alinierea roților sau alinierea anvelopelor poate trece neobservată, deoarece simptomele sale pot părea destul de inocente sau nu sunt considerate de mulți șoferi ca fiind un motiv de îngrijorare.Cu toate acestea, roțile nealiniate pot duce la uzura prematură a anvelopelor, precum și la crearea unor potențiale pericole la volan, făcând astfel important ca fiecare șofer să abordeze imediat această problemă.

Cu toate acestea, roțile nealiniate pot duce la uzura prematură a anvelopelor, precum și la crearea unor potențiale pericole la volan, făcând astfel important ca fiecare șofer să abordeze imediat această problemă. Trebuie neaparat sa va programati pentru un reglaj de directie. In Cluj recomand Service auto Cluj OAZA CAR CARE care ofera si servicii de ITP Cluj , vulcanizare auto si piese auto Cluj.

Service auto Cluj Oaza Car Care

Calea Dorobanților 18-20, Cluj-Napoca 400000

0774 456 341

https://www.serviceautocluj.ro

Ce este o aliniere a anvelopelor și cum funcționează?

Alinierea anvelopelor se referă la modul în care sunt înclinate roțile mașinii dumneavoastră. Acest lucru poate afecta direcția, manevrabilitatea și manevrele, deoarece anvelopele nealiniate vor avea ca rezultat o frecare dezechilibrată din cauza presiunii inegale pe care anvelopele dvs. o resimt atunci când benzile lor de rulare intră în contact cu drumul.

Cât timp puteți conduce cu o anvelopă peticită?

Alinierea roților nu înseamnă doar alinierea anvelopelor în sine, ci și a întregului sistem care le conectează cu vehiculul, și anume suspensia mașinii dumneavoastră.

Cum afectează alinierea proastă anvelopele?

Alinierea proastă uzează rapid anvelopele si afecteaza manevrabilitatea autoturismului. În afară de aceasta, roțile nealiniate pot face ca anvelopele să derapeze în lateral, ceea ce poate duce la tamponări sau coliziuni, acestea din urmă implicând 12 milioane de vehicule în SUA în 2018.

Atunci când nu sunt abordate, anvelopele neuniforme pot duce, de asemenea, la mai multe cheltuieli, în funcție de cât de multe daune a suferit vehiculul dvs. Dacă bănuiți că anvelopele dvs. au fost nealiniate, nu ezitați să o duceți la un mecanic cât mai curând posibil, pentru ca acesta să poată diagnostica și rezolva problema. Atunci când vă verifică mașina, mecanicii vor fi preocupați în primul rând de trei lucruri:

  • Cambrarea: Acesta măsoară modul în care anvelopele dumneavoastră sunt înclinate spre interior sau spre exterior atunci când sunt privite direct din fața vehiculului. Dacă există o înclinare prea mare spre interior, sau când roata dumneavoastră se înclină spre mașină cu partea inferioară înclinată mai departe, acest lucru este cunoscut sub numele de cambrare negativă. O înclinare pozitivă, pe de altă parte, este atunci când există o înclinare prea mare spre exterior sau când o roată se înclină în direcția opusă mașinii. Printre factorii care contribuie în mod obișnuit la nealinierea camberului se pot număra articulațiile sferice, rulmenții și alte piese de suspensie a roților uzate.
  • Convergență: Convergența este opusul alinierii camberului. Se referă la modul în care anvelopele se întorc spre interior sau spre exterior atunci când sunt privite direct de sus. Dacă partea din față a roții este înclinată spre centrul mașinii, acest lucru este cunoscut ca o aliniere pozitivă sau toe-in. Dacă partea din față a roții este înclinată spre exterior, aceasta este o aliniere negativă sau toe-out.
  • Caster: Aceasta se referă în primul rând la direcție, stabilitate și viraje. Casterul se referă la axa roții dumneavoastră atunci când este privită din partea laterală a mașinii. Un caster pozitiv va face ca axa să se încline spre șofer, în timp ce un caster negativ va înclina axa spre partea din față a vehiculului. Rotițele dumneavoastră sunt probabil nealiniate atunci când volanul dumneavoastră pare prea ușor sau prea greu. Pentru mașinile care au tracțiune față, roțile nu pot fi de obicei reglate, așa că examinați în schimb suspensia. Cât timp vor dura anvelopele cu o aliniere proastă? S-ar putea să vă întrebați: cât de repede poate o aliniere proastă să strice anvelopele? Răspunsul ar depinde, bineînțeles, de cât de des vă folosiți vehiculul. Uzura anvelopelor se poate produce treptat, dar dacă roțile sunt nealiniate, este mai mult ca sigur că anvelopele tale nu vor dura atât de mult cât ar trebui. Inflația insuficientă este un simptom al nealinierii, care poate provoca cu ușurință uzura anvelopelor. Alte simptome pot include următoarele:
  • Deplasarea sau virarea într-o parte: Atunci când conduceți pe un drum drept cu trafic redus sau deloc, testați alinierea roților dând drumul la volan. Dacă roțile dumneavoastră sunt aliniate, atunci mașina ar trebui să își mențină direcția. În caz contrar, aceasta va avea tendința de a devia sau de a se abate într-o anumită parte.
  • Uzura dezechilibrată a anvelopelor: Acesta este poate unul dintre cele mai evidente semne de nealiniere a roților. Dacă anumite benzi de rulare se uzează mai repede decât altele, există șanse ca roțile să fie nealiniate.
  • Pneuri care scârțâie: Acest lucru se poate întâmpla ori de câte ori virați sau accelerați. Frânele cu plăcuțe de frână uzate pot fi, de asemenea, un alt vinovat, așa că faceți să fie verificate și acestea pentru a diagnostica corect problema.
  • Volan slăbit, care vibrează sau neuniform: Dacă vehiculul dvs. are un timp de răspuns lent în timpul virajelor, este posibil ca roțile să fie nealiniate. În mod similar, dacă volanul dvs. vibrează sau este descentrat, cauza ar putea fi, de asemenea, nealinierea. Vor dura anvelopele dacă aveți o aliniere proastă? Cât timp se vor uza anvelopele cu o aliniere proastă? Este într-adevăr doar o chestiune de timp. Întrebarea mai presantă ar trebui să fie: de ce este important să vă aliniați roțile? Iată câteva motive convingătoare:
  • Siguranță: Tot felul de accidente auto și pericole de conducere pot apărea atunci când anvelopele sunt nealiniate. Deoarece alinierea roților poate afecta direcția și manevrabilitatea, riscul de a te confrunta cu o coliziune sau de a lovi un pieton este mai mare, deoarece mașina ta poate devia de la drum.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.