Investițiile în tehnologie, o prioritate în business pentru următoarea perioadă

211
Publicitate

Dacă ești distribuitor sau producător în industrii cu fluxuri dinamice de vânzări, cu siguranță cauți constant modalități de a îmbunătăți activitatea în compania din care faci parte. Astăzi, datorită specialiștilor în software development, poți să găsești soluții SFA personalizabile, care contribuie la creșterea productivității echipelor de vânzări. De asemenea, oferind posibilitatea consumatorilor de a plasa comenzi online, mărești considerabil șansele de a avea mai multe tranzacții de succes.

La începutul verii, un studiu analizat în cadrul publicației Retail & FMCG sublinia că e-commerce-ul în domeniul FMCG a atras în 2021 comenzi de la 40% din gospodăriile românești, potențialul maxim din România fiind de 63%. Potențialul pe care îl oferă piața cumpărăturilor online este imens, iar marele avantaj este că te poți adresa atât consumatorilor finali, în vânzările B2C, cât și colaboratorilor, în vânzările B2B.

Publicitate

Pe lângă orientarea către comerțul virtual, marile companii se orientează și către integrarea unor noi instrumente digitale, după cum vom observa în următoarele rânduri.

Companiile vor implementa noi tehnologii

Având în vedere oportunitățile pe care le aduce tehnologia în afaceri, tot mai multe companii sunt pregătite să adopte cele mai noi soluții în domeniu. Studiul Deloitte CFO Survey România analizat de CECCAR Business Magazine a relevat că 90% din companiile românești și-au propus să facă investiții pentru recalificarea membrilor din departamentele financiare. 

Dintre directorii financiari participanți la studiu, peste o treime consideră că unul din cele mai importante beneficii ale digitalizării este timpul economisit care poate fi redirecționat către sarcini valoroase. De asemenea, respondenții consideră că utilizând instrumente digitale, datele sunt mai accesibile și organizate.

Într-adevăr, digitalizarea aduce aceste beneficii, alături de faptul că datele sunt mereu actualizate în timp real, iar risipa de hârtie este redusă semnificativ sau eliminată datorită documentelor digitale. Fie că vorbim de orientarea către e-commerce sau vânzările directe, evoluția tehnologiei este evidentă, iar firmele aflate în creștere ar trebui să implementeze noi instrumente pentru a face față concurenței. 45% dintre respondenți consideră că digitalizarea implică automatizarea vânzărilor, iar 22% sunt de părere că digitalizarea înseamnă utilizarea unui sistem ERP.

Ține pasul cu digitalizarea și alege Optimall by AROBS!

Dacă te afli printre antreprenorii care vor să facă diferența în modul de operare a echipelor de vânzări, cu siguranță Optimall by AROBS îți va putea oferi soluția personalizată conform obiectivelor tale. Soluțiile Optimall permit automatizarea vânzărilor folosind o singură aplicație care permite actualizarea informațiilor în timp real, atât în vânzările directe, cât și în cazul celor online.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.