Optimall SMIS – ideal pentru inventar şi managementul patrimoniului în instituţii publice

268
Publicitate

Buna funcţionare şi eficienţa activităţii instituţiilor publice presupune o foarte bună organizare. Inventarul mijloacelor fixe şi al obiectelor de inventar reprezintă unul dintre procesele esenţiale ale dinamicii activităţii unei entităţi, astfel că efectuarea acestui proces presupune angrenarea multor resurse.

În scopul facilitării şi eficientizării inventarului şi managementului de patrimoniu, aplicaţia Optimall SMIS  reprezintă o soluție rapidă și profitabilă, având rolul de a automatiza și ușura procesele.

Publicitate

Ce este soluția software Optimall SMIS

Odată cu evoluţia tehnologică, s-au produs modificări benefice şi eficiente în majoritatea domeniilor. Inventarierea patrimoniului în instituţiile publice se bucură la rândul său de un aport semnificativ exercitat prin automatizarea anumitor sarcini care, în metoda tradiţională, presupuneau personal calificat, timp şi multe resurse financiare. 

O astfel de aplicaţie a luat naştere ca ecou al nevoii de sintetizare a proceselor de inventariere şi management de patrimoniu, în vederea reducerii timpului de lucru şi favorizării profitului şi bunei organizări a activităţi specifice oricăror instituţii publice, cum sunt primăriile, prefecturile, instituţiile medicale şi de învăţământ, precum şi oricăror companii cu activitate ce implică un stoc de mijloace fixe şi obiecte de inventar.

Cum funcţionează Optimall SMIS 

Aplicaţia Optimall SMIS by AROBS reprezintă o soluție software de inventariere și management de patrimoniu integrabilă cu orice ERP-ul, Enterprise Resourse Planning, dar care funcționează şi ca soluţie stand-alone. În cazul instituţiilor publice aplicaţia are rolul de a uşura procesul de inventariere a mijloacelor fixe şi a obiectelor de inventar, esenţial pentru a avea o evidenţă exactă asupra acestora, în vederea desfăşurării activităţilor specifice instituţiei, la cel mai înalt nivel de profesionalism şi eficienţă. 

Aplicaţia permite utilizatorului să efectueze inventarul pe baza listelor din aplicaţia Back Office Optimall SMIS, care va fi interfaţată cu ERP-ul instituţiei, astfel încât să se permită accesul la extragerea  datelor din sistemul de gestiune. Aplicaţia va fi instalată pe server-ul instituţiei, putând fi accesată de pe orice tip de device conectat în reţeaua respectivă.  Listele din aplicaţia Back Office Optimal SMIS pot conţine mai multe locaţii, precum şi mai mulţi responsabili de inventar. 

Aplicaţia mobilă cu ajutorul căreia se vor scana mijloacele fixe şi obiectele de inventar, va fi instalată pe un smartphone.  În acest mod, inventarierea şi managementul patrimoniului în instituţiile publice se vor efectua rapid, procesul generând lista de inventar, liste de minusuri şi plusuri de inventar, liste de verificat şi orice tip de raport specific. 

Optimall by AROBS oferă astfel soluţii rapide de digitalizare, venind în întâmpinarea nevoilor de gestiune a patrimoniului cu aplicația SMIS, dar şi cu alte soluţii software, cum ar fi Optimall SFA by AROBS pentru automatizarea proceselor de vânzare.

Hai să digitalizăm împreună afacerea ta!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.