Știai că folosind o soluție de tip SFA poți reduce timpul de preluare a comenzilor? Optimall SFA (Sales Force Automation) by AROBS, soluția destinată exclusiv agenților de vânzări, te ajută să eficientizezi întreg procesul de vânzare. Această soluție este una modulară și este formată din 3 elemente interconectate între ele: aplicația Back Office care va fi instalată pe PC-ul companiei, aplicația mobilă care va fi folosită de către agenții de vânzări și interfața cu programul de gestiune.
Folosind aplicația mobilă instalată pe un dispozitiv mobil cu sistem de operare Andorid, agenții de vânzări vor derula următoarele acțiuni: vor transmite încasările, comenzile, vizitele și retururile efectuate în teren în timp real, direct în ERP-ul companiei, vor avea acces la informații despre articole, stocuri, discount-uri, solduri etc. și vor avea posiblitatea de a încasa direct la client cu posibilitatea de tipărire a facturilor/chitanțelor la o imprimantă termică.
Agenții de vânzări reprezintă un element cheie în orice business din mediul producătorilor și al distribuitorilor, de accea trebuie să le eficientizăm toate procesele de muncă pentru a-și putea îndeplini targetele setate. Optimall SFA îi ajută pe aceștia să preia mai multe comenzi într-un timp mult mai scurt, crescând astfel vânzările semnificativ.
Echipa Optimall by AROBS a dezvoltat și o aplicație de tip TMS care vine în ajutorul șoferilor livratori care realizează curse zilnic la clienți. Aceasta se numește Optimall Logistic și ajută dispecerii cât și șoferii livratori să își optimizeze rutele de livrare.
Pentru o ofertă de preț personalizată, nu ezita să ne scrii la adresa de email optimall@arobs.com iar noi te vom contacta în cel mai scurt timp posibil.
Ajută-ți business-ul să treacă la nivelul următor, cel superior, folosind o soluție care automatizează întreg procesul de vânzare!