Relocarea firmei, o decizie care nu este destinata doar pentru management

367
Publicitate

Ai ajuns in acel punct in care relocarea firmei reprezinta cea mai buna decizie pentru intreaga activitate. Ai discutat cu actionarii, asociatii sau managerii de departamente despre aceasta posibilitate iar toata lumea a votat in favoarea acestei decizii. In timp ce la nivel de management aceasta decizie poate sa fie primita cu entuziasm nu intotdeauna putem vorbi despre acelasi lucru si in cazul angajatilor. Acestia din urma pot sa fie reticenti sau pot fi entuziasmati.

Publicitate

Procesul de relocare firme un pas important si pentru angajati

In cazul in care aceasta relocare firme are loc in scopul de a reduce cheltuielile cu sediul dar nu are drept rezultat concedieri in lant, atunci cel mai bine este sa comunici cu angajatii si sa le explici pas cu pas ce implica aceasta mutare.

Una dintre cele mai bune solutii pe care le poti intreprinde atunci cand doresti sa efectuezi o relocare firme este aceea sa tii o sedinta si cu angajatii companiei. Mai concret, este vorba despre o sedinta in care sa explici pas cu pas ce inseamna pentru activitatea firmei aceasta relocare si sa ii asiguri ca mutarea intr-o noua locatie nu trebuie sa fie vazuta ca fiind un motiv pentru a concedia o buna parte din angajati.

Mai ales daca ai decis ca sediul nou al firmei ar trebui sa fie localizat intr-un alt oras, in acest caz, managementul trebuie sa discute cu fiecare angajat in parte. De asemenea, o convocare generala poate sa fie o idee la fel de buna. Relocarea companiei intr-o zona noua, asa cum este cazul mutarii sediului in alt oras, trebuie sa te faca constient de faptul ca aceasta miscare vine impreuna cu riscul de a pierde unii angajati valorosi.

Pentru angajati este foarte important sa cunoasca toate detaliile acestei mutari, astfel incat sa isi poata face la randul lor calculele personale: daca este posibil sa se mute in alt oras, daca vor avea nevoie sa li se deconteze transportul, daca nu sacrifica propriul confort pentru companie.

Apeleaza la profesionisti pentru ca nimeni sa nu renunte la timpul liber

Dupa aceasta discutie, este bine sa apelezi la profesionisti si sa nu te bazezi pe ajutorul angajatilor pentru a muta toate echipamentele si documentele la noua locatie. Timpul liber al angajatului este pretios si, iti garantam ca nu va avea tragerea de inima sa renunte la relaxarea proprie doar pentru a-si petrece finalul de saptamana mutand mobilier si echipamente.

O companie profesionista de relocare firme detine toate solutiile pentru a putea transporta totul la locatia noua. Incepand de la impachetat pana la despachetarea tuturor lucrurilor la noua locatie vei putea beneficia de serviciile complete. Astfel, nimeni nu va trebui sa isi sacrifice timpul liber doar pentru a ajuta la relocarea sediului.

In cazul in care exista riscul sa pierzi un numar mare de angajati daca relochezi firma intr-un alt oras, prezinta avantajele si dezavantajele, nu ascunde informatii importante si incearca sa asiguri o serie de beneficii suplimentare pentru cei care trebuie sa se mute in orasul in care va fi localizat noul sediu. De exemplu, poti sa oferi facilitati precum parcare subterana pentru masini in timpul orelor de lucru, zone de relaxare, carduri de reduceri, asigurari medicale la clinici private etc. Astfel, angajatii tai vor fi mai dispusi ca in ziua de luni sa lucreze la noul sediu fara sa le creezi dezavantaje.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.