3 modalități de a crește afacerea online

cel.ro

Dezvoltarea unei afaceri online, nu mai este o noutate. Pandemia generată de coronavirus a făcut, totuşi, ca un număr tot mai mare business-uri să fie nevoite să depăşească granițele fizice tradiţionale pentru a rezista.

În contextul în care tot mai mulți antreprenori și-au reorganizat businessul şi concurenţa în mediul virtual a devenit tot mai mare. Pentru a avea succes şi a câştiga poziţii în clasamentul Google este nevoie de SEO și de realizarea unor campanii eficiente de promovare. 

În rândurile următoare ne-am propus să dezvăluim cele mai eficiente modalități de creștere a unei afaceri: servicii SEO, campanii Google Ads şi FaceBook Ads.

Optimizarea SEO – creștere solidă pe termen lung

SEO – Search Engine Optimization/Optimizare pentru motoarele de căutare aduce laolaltă numeroase unelte, strategii, campanii care ajută la câştigarea de poziții în clasamentul Google. Principalul obiectiv al campaniilor seo este de a creşte traficul natural, de a atrage utilizatori interesaţi de serviciu/produsul furnizat şi de a creşte vânzarea. Practic, prin instrumentele SEO sunt atraşi utilizatorii direct interesaţi care cumpără.

Google Ads – unelte care cresc afacerea din prima zi

Google Ads este un serviciu propus de Google care oferă clienților opțiunea de a avea vizibilitate din prima zi a lansării site-ului. Google Ads propune o varietate mare de instrumente de analiza și monitorizare, care îi ajută pe utilizatori să creeze anunţuri atractive, prin intermediul cărora afacerea/produsul/serviciul ajunge la persoanele interesate. Google Ads este eficient chiar şi pentru business-uri abia lansate. Prin intermediul reclamelor bine construite şi a campaniilor corect gestionate, un jucător  poate avea succes din prima zi, chiar dacă concureța este mare.

Facebook Ads – instrumente cu impact deosebit

Reţeaua socială Facebook este cea mai utilizată din lume, fapt pentru care este şi un instrument de promovare foarte eficient. Instrumentele puse la dispoziție de Facebook permite crearea de reclame orientate, perfect nișate. Datorită orientărilor foarte clare şi reclamele realizate prin acest canal își ating cu ușurință scopul. Ca şi Google Ads şi reclamele realizate prin intermediul Facebook sunt foarte eficiente pentru lansarea jucătorilor noi din piaţă.

Cele trei metode pot fi aplicate individual sau pot fi cumulate, crescând astfel impactul campaniei de promovare. Indiferent de soluţia preferată, este indicat să se utilizeze sfatul specialiştilor din domeniu. Corect realizate, atât campaniile SEO cât şi cele de optimizare prin Google Ads ori Facebook Ads generează câştiguri. 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.