4 pași pentru atragerea clientului ideal

5

Clientul nostru, stăpânul nostru. Când deschidem o afacere, cu toții ne bazăm pe această zicală. Lucrurile nu sunt chiar atât de simple. Potențialii noștri clienți vor avea mereu posibilitatea de a alege între noi și concurența noastră. De aceea, trebuie să avem un plan bine stabilit astfel încât să îi facem pe aceștia să ne aleagă pe noi drept parteneri.

Iată 4 pași pentru atragerea clientului ideal

  1. Identifică clienții potriviți pentru compania ta

Enumeră mereu calitățile pe care le cauți la un client ideal, inclusiv modul în care comunică, gama lor de prețuri și mediul în care activează. Lista ta nu ar trebui să se axeze niciodată pe rasă, religie sau sex. Păstrează ca factori decisivi strict lucrurile care țin de nișa în care activează.

  1. Identifică concurența

Este important să identifici și să cercetezi concurența. Urmărește-i pe aceștia pe rețelele sociale și vezi cum abordează ei lucrurile atunci când vine vorba de atragerea clienților noi. Folosește-te de aceste informații și creează noi campanii de marketing mult mai atrăgătoare care să te ajute să îți atragi clienții potențiali.

  1. Ascultă-ți instinctele

Această zicală se aplică mereu când vine vorba de vânzări. Ai încredere că, dacă simți că te-ai conectat puțin cu potențialul client, tot procesul va deveni mult mai ușor. Fii mereu atent la mișcările potențialului client și nu uita că limbajul non-verbal ajută mult acest proces.

  1. Automatizarea este cheia

Timpul înseamnă bani. Cu toții ne dorim ca procesele de muncă să se realizeze repede și într-un mod automatizat. La fel și clienții noștri, își doresc ca partenerii cu care colaborează să aibă soluții automatizate pentru a-și eficientiza timpul. Când vine vorba de firmele4 pași pentru atragerea clientului ideal 4 producătoare sau de distribuție, aceștia își doresc ca partenerii lor să automatizeze întreg procesul de vânzare. Optimall SFA (Sales Force Automation) vine în ajutorul agenților de vânzări cu o soluție software care automatizează întregul proces de vânzare.

Ține cont de acești 4 pași și atrage clienții ideali pentru business-ul tău. Nu uita că automatizarea este cheia în orice domeniu. Precum a fost dezvoltată soluția Optimall SFA, așa a fost creat și un serviciu de integrare ERP cu magazinul online.

Pentru informații despre automatizare, scrie-ne la adresa de email optimall@arobs.com iar colegii noștri te vor ajuta să alegi cea mai bună variantă pentru business-ul tău atunci când vine vorba de automatizare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.