Avantaje manual auxiliar Clubul Matematicienilor

0
26

Dezvoltarea rapida a tehnologiei informatiei si necesitatea adaptarii pregatirii la aceasta, necesita dezvoltarea unui nou tip de gandire la copiii din clasele gimnaziale. Sunt dezvoltate abordari inovatoare pentru imbunatatirea pregatirii teoretice a elevilor, directionandu-i catre cercetarea diferitelor probleme, cautand si gasind solutii, contribuind la formarea abilitatilor de gandire critica. Metodele de predare a manualelor traditionale devin mai putin eficiente. In cautarea schimbarii, a fost dezvoltat un manual auxiliar din seria Clubul Matematicienilor, cu ideea de a aplica metode de gandire moderne la lectiile de matematica din scoala gimnaziala. Un astfel de manual, dezvaluie posibilitatile de aplicare a instrumentelor gandirii moderne in predarea matematicii – clasa a V-a, clasa a VI-a, clasa a VII-a si clasa a VIII-a ca mijloc de activare a activitatii de gandire a elevilor si de dezvoltare a creativitatii lor.

Educatie moderna din seria Clubul Matematicienilor

Cand vorbim despre educatia moderna astazi, ne imaginam o sala de clasa bine echipata, noi tehnologii, calculatoare si elevi cu priviri curioase. Incercarile de modernizare a mediului fizic de invatare prin intermediul manualelor moderne, si in special a clasei, sunt observate din ce in ce mai mult in scolile moderne. Un manual auxiliar de matematica din seria Clubul Matematicienilor, raspunde nevoilor si asteptarilor dinamice si in continua schimbare ale elevilor din scolile gimnaziale. Elevii au nevoie de cunostinte si instrumente noi pentru a se concorda eficient cu manualele de matematica traditionale. Un manual auxiliar de matematica din seria Clubul Matematicienilor este prietenos, colaborativ si eficient si incontestabil, de o importanta deosebita.

Gandire creativa

Ar trebui atrasa atentia profesorilor ca, indiferent de tehnologia digitala, elevii au nevoie de manuale auxiliare pentru a forma elevilor gandirea creativa. Pentru a raspunde in mod adecvat nevoilor elevilor contemporani, procesul de invatare trebuie organizat astfel incat procesele active de creare a cunostintelor sa fie realizate prin abordari, metode, tehnici si instrumente constructive si interactive pentru invatare si predare. In acest sens, ora de matematica trebuie sa fie organizata astfel incat, sa se incadreze in strategia de activitate si autonomie in procesul de invatare si predare, bazata pe interactiunea si colaborarea dintre elevi si profesori.

club matematicieni

Teorii constructive

Pe baza acestui concept, au fost dezvoltate manuale auxiliare din seria Clubul Matematicienilor, punandu-se baza pe teoriile constructive ale invatarii si predarii, bazate pe rolul central al elevului in procesul de interactiune pedagogica, care exprima trasaturile si dorintele lui de personalitate, gandire independenta, formandu-i abilitatile de autoestimare, abilitati intelectuale si socio-emotionale. In acest fel, invatarea devine nu doar un proces placut, de acumulare si de procesare a informatiilor, ci si un proces de interactiune activa in care copiii construiesc o imagine cognitiva individuala a realitatii.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.