Ce este un filtru dpf si de ce trebuie curatat?

3

 

Un serviciu de curatare dpf Bucurestieste ceva la care probabil va ganditi, acest filtru oferind o multime de beneficii. Motoarele diesel sunt preferatele multor automobilisti, in primul rand pentru performantele pe care le ofera. De asemenea, ele sunt preferate si pentru faptul ca sunt foarte economice. Cu toate acestea, ele sunt si cele mai poluante, de aceea este important ca orice masina sa dispuna de un astfel de filtru.

De ce este important acest serviciu de curatare filtru particule Bucuresti?

Este important pentru orice sofer sa apeleze la un serviciu bunde curatare dpf Bucuresti, astfel incat sa se bucure de toate beneficiile sale. Un astfel de filtru este important pentru ca permite reducerea multor poluanti precum oxizii de azot si particulele nearse. Acesti poluanti sunt si cei pe care ii intalnim cel mai frecvent in cazul acestor motoare, de aceea un filtru de acest fel reuseste sa-si faca foarte bine treaba si sa va ofere protectia de care aveti nevoie.

Particulele de fum emise de motoarele diesel sunt extrem de toxice, de aceea trebuie sa luati masurile cele mai potrivite, iar filtrul este o solutie de a retine cele mai multe dintre particulele toxice. Fiind de dimensiuni foarte mici, aceste particule afecteaza mult caile respiratorii, ele depunandu-se in plamani si favorizand in acest fel astmul, precum si cancerul pulmonar. Tratarea si colectarea particulelor este o procedura destul de simpla, de aceea multi soferi apeleaza la un serviciu de curatare dpf Bucuresti, astfel incat sa se asigure ca in orice moment filtrul masinii functioneaza in cele mai optime conditii.

Regenerarea filtrelor este de doua feluri si anume regenerare activa si pasiva. Cea pasiva este realizata prin cresterea temperaturii de ardere, utilizandu-se aditivi speciali care se introduc in combustibil sau intr-un rezervor dedicat. Regenerarea activa este folosita de majoritatea masinilor diesel, aceasta modalitate de curatare fiind efectuata prin arderea particulelor si facandu-se in mod automat in momentul in care contrapresiunea in filtru creste suficient de mult pentru a fi sesizata de detectorii de presiune.

Costul schimbarii unui astfel de filtru de particule ete destul de mare, acesta fiind cuprins intre 400 si 900 de euro, media fiind de 600 de euro. Colmatarea prematura a filtrului poate avea loc in momentul in care masina este folosita cu precadere in mediul urban sau este folosita o motorina de o calitate mai slaba. Acest aspect face practic imposibila regenerarea, autovehiculul functionand in regim de avarie. El va avea atat un consum marit, cat si performante reduse,precum si un martor de avarie aprins mereu.

Unii aleg sa renunte la acest filtru, iar facand acest lucru consumul creste semnificativ, masina scotand si fum negru. Unii aleg insa optiunea software, pentru a anula eroarea care apare la bord. Cu toate acestea insa, curatarea filtrului este un lucru important, de aceea toti soferii ar trebui sa faca acest lucru. Un filtru calitativ asigura oxigenarea gazelor din esapament, reducand in acelasi timp nivelul Nox si PPM. Se scade consumulde combustibil, iar senzorii de presiune, precum si comanda de regenerare se face foarte rar.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.