Pe o piață competitivă, succesul nu vine doar din produsele sau serviciile oferite, ci și din eficiența echipei de vânzări și a soluțiilor software integrate. Ai o echipă de vânzări excelentă, dar simți că ar putea fi mai productivă? Cu Optimall SFA by AROBS, o soluție software creată pentru automatizarea forței de vânzări, îți poți optimiza operațiunile și poți crește profitul companiei. Descoperă mai multe în continuare.
Ce este Optimall SFA by AROBS?
Optimall SFA (Sales Force Automation) este o soluție software special concepută pentru îmbunătățirea activității agenților de vânzări din companii de distribuție și producție. Dacă afacerea ta are o rețea de agenți de vânzări care se ocupă de preluarea comenzilor zilnice, automatizarea forței de vânzări devine necesară, iar aplicația Optimall SFA poate fi partenerul perfect.
Intuitivă și ușor de folosit, aplicația SFA este mult mai mult decât un instrument de gestionare al vânzărilor. Aceasta centralizează toate datele într-un singur loc și ai acces la informații despre stocuri, clienți, produse și prețuri în timp real. Această abordare le permite agenților de vânzări să verifice rapid disponibilitatea unui produs sau să preia comenzi fără a mai fi necesare alte procese suplimentare. Totul se desfășoară în timp real, iar comenzile sunt sincronizate automat cu sistemul ERP din compania ta.
Cum poate Optimall SFA să îți ajute afacerea?
Intuitivă și ușor de folosit, aplicația SFA este mult mai mult decât un instrument de gestionare al vânzărilor.
Timpul înseamnă bani, mai ales în vânzări. Cu SFA, totul este automatizat, iar agenții de vânzări nu vor mai fi nevoiți să utilizeze pixul și hârtia pentru comenzi. Preluând rapid comenzile prin aplicația mobilă, câștigă timp, elimină complet erorile umane și economisesc alte resurse valoroase. Totodată, agenții de pe teren au acces la un catalog de produse actualizat, prin care pot prezenta clienților cele mai noi oferte și produse, cu toate detaliile necesare.
Aplicația permite gestionarea stocurilor mult mai eficient. Pe baza istoricului comenzilor, software-ul oferă sugestii despre cum îți poți optimiza stocurile. Această funcție îți permite să eviți atât supra-stocarea, cât și situațiile în care nu există pe stoc produsele cerute de clienți. Ai mereu o imagine clară a vânzărilor și poți lua decizii în timp util.
Vrei să știi unde se află agenții tăi? Optimall SFA îți oferă o imagine de ansamblu asupra activității echipei tale. Știi exact la ce client se află fiecare agent și ce comenzi au emis. În plus, noua versiune mobilă Android a aplicației SFA prezintă noi funcționalități, precum posibilitatea de a trimite facturi pe e-mail către clienți, optimizarea procesării mai multor operațiuni similare sau optimizarea aplicației pentru a permite o funcționare mai fluidă atunci când se vizualizează nomenclatoare mari.
De ce să alegi Optimall SFA pentru businessul pe care îl deții?
Interfața simplă permite chiar și celor mai puțin familiarizați cu tehnologia să o folosească fără probleme. Este flexibilă și se adaptează nevoilor specifice ale afacerii tale. Se conectează rapid și facil cu sistemul ERP existent, astfel că toate informațiile se vor sincroniza în timp util. Mai mult, personalizăm soluția în funcție de cerințele tale și îți oferim asistență permanentă.
Optimall SFA by AROBS este o soluție completă care îți permite să eficientizezi întreaga activitate în vânzări și să-ți maximizezi profitul. Folosind soluția, vei avea o imagine mai clară asupra afacerii tale și vei putea lua decizii mai bune, mai rapid.
Tot nu ești convins? Calculează aici exact câți bani poți economisi lunar cu SFA!