Piața de distribuție se află în continuă schimbare, iar acum, mai mult ca oricând, rapiditatea și precizia sunt atuuri importante. Dacă echipa de vânzări se confruntă zilnic cu provocări complexe, ca să poată ține pasul, ai nevoie de un instrument sotware potrivit care să îți optimizeze fiecare etapă din acest proces. Optimall SFA este soluția perfectă pentru automatizarea forței de vânzări, care îți oferă un avantaj competitiv pentru a crește productivitatea și a depăși țintele de vânzări.
Automatizarea forței de vânzări – mai mult control, mai puțin efort
Cheia succesului în vânzări este să ai acces la date exacte, actualizate în timp real. Cu Optimall SFA, poți centraliza toate informațiile privind stocurile, clienții, produsele și prețurile în timp real. Automatizarea forței de vânzări oferă echipei instrumente utile ce asigură mai multă eficiență și un control mai bun asupra întregului proces.
Refactorizarea aplicației Android cu tehnologii de ultimă generație face ca utilizarea să fie mai fluidă și rapidă, indiferent de mărimea bazei de date. Chiar dacă operezi cu mii de produse, aplicația funcționează rapid, iar sincronizarea îmbunătățită cu ERP-ul companiei te asigură că toate datele sunt mereu actualizate. Cu aceste update-uri în timp real, agenții pot lua decizii informate în teren.
Un nou nivel de productivitate cu aplicația SFA
Pe lângă îmbunătățirea funcționalităților tehnice, noua versiune a aplicației Optimall SFA aduce și schimbări importante în design și interfață, menite să îmbunătățească experiența de utilizare. Agenții de vânzări pot acum să se bucure de o interfață modernă, intuitivă și mai ușor de navigat, ceea ce le permite să își desfășoare activitatea mult mai rapid. Noile tool-uri permit și realizarea de rapoarte de activitate pentru agenții de vânzări, având acces la informații vizuale clare, ușor de interpretat.
Control absolut asupra echipei de vânzări
Ai nevoie de o imagine clară asupra activității agenților tăi în teren? Optimall SFA îți oferă posibilitatea de a monitoriza activitatea acestora în timp real, cu o acuratețe îmbunătățită a localizării GPS. Știi cu precizie unde se află fiecare agent, ce comenzi a preluat și care este statusul fiecărui client. Cu aceste informații, poți optimiza rutele și poți îmbunătăți eficiența întregii echipe.
Funcționalitățile Optimall SFA nu se opresc aici, acum ai posibilitatea de a vizualiza și sorta a articolele și documentele din aplicație și ai o viziune de ansamblu asupra performanțelor angajaților și a rutelor. Toate acestea te ajută să iei decizii bazate pe date concrete.
Tehnologie adaptată nevoilor pentru un flux de lucru optimizat
Prin intermediul funcțiilor îmbunătățite, Optimall SFA optimizează procesarea mai multor operațiuni simultane, asigurând o funcționare fără întreruperi, chiar și în cazul unor baze de date extinse. Această performanță este foarte importantă pentru orice echipă de vânzări care se bazează pe viteză și precizie. Acum, factura și chitanța pot fi trimise clientului direct pe e-mail, ceea ce elimină necesitatea tipăririi.
Cu Optimall SFA, atingerea țintelor devine rutină, iar depășirea lor o sarcină ușor îndeplinit, iar agenții de vânzări pot lua decizii mai rapide și mai bine informate. Instrumentele performante oferite de această aplicație permit agenților să își gestioneze eficient timpul și resursele, și elimină erorile. Mai mult, dashboard-ul îți oferă o imagine de ansamblu asupra activității zilnice a fiecărui agent, astfel încât să poți interveni rapid acolo unde este nevoie de ajustări.
Optimizarea nu înseamnă doar economii de timp și bani, ci și o mai bună utilizare a resurselor companiei. Iar ca să îți faci o idee clară despre cum îți poate optimiza afacerea Optimall SFA, te invităm să folosești noul calculator de beneficii în bani. Verifică aici exact ce sume poți economisi lunar utilizând toate funcționalitățile acestei soluții avansate.