Predicțiile anului 2022 în ceea ce privește industria fintech

110

Pe măsură ce industria fintech evoluează, este necesar să înțelegem încotro se îndreaptă lucrurile. Plățile digitale sunt tot mai populare, mai ales începând cu perioada pandemiei, când consumatorii au început să folosească tot mai puțin plățile cash. Organizațiile din întreaga lume alocă tot mai multe resurse contribuind la dezvoltarea sectorului de fintech. Drept urmare, e important să aflăm care este perspectiva experților în software development.  

Rolul securității cibernetice

Amenințările cibernetice care implică diversele tipuri de atacuri sunt în continuă creștere, și totodată și piața programelor de tip antivirus a fost supusă unor schimbări în sensul acesta. A beneficia de protecție împotriva atacurilor cibernetice reprezintă o necesitate de care ar fi bine să țină cont tot mai multe organizații. Totodată, a asigura un nivel de securitate cibernetică ridicat poate reduce riscurile în ceea ce privește pierderea datelor. Astfel, operațiunile și procesele ce vizează zona financiară nu se află în pericol. Clienții beneficiază de protecție sporită, având un sentiment siguranță cu privire la informațiile și datele confidențiale.

Strategii sustenabile

A fost schimbată și abordarea în ceea ce privește sustenabilitatea, iar întreprinderile au devenit tot mai conștiente. Prin urmare, un număr tot mai mare de firme de IT outsourcing ar putea oferi servicii care să aibă un impact tot mai mic asupra mediului înconjurător. Aceste metode reflectă modul în care consumatorii au început să aprecieze impactul lor asupra mediului. Alte tendințe ale industriei de fintech includ ecosisteme financiare care integrează componente hardware din surse durabile.

Tranzacții cashless

Conceptul de cashless sau paperless nu mai este nou pentru utilizatori, plățile electronice fiind realizate tot mai frecvent. Cardurile de credit, transferurile bancare și portofelele electronice sunt doar câteva exemple relevante. Cu toate acestea, o mulțime de alte metode încep să aibă impact. Unele dintre acestea presupun realizarea tranzacțiilor de tip contactless sau prin intermediul scanării codurilor QR. Aceste tehnologii oferă utilizatorilor o abordare mai flexibilă în ceea ce privește efectuarea tranzacțiilor de zi cu zi. Acestea oferă mai multe opțiuni și contribuie la asigurarea unui randament mai mare al investiției.

Servicii de outsourcing specifice 

Organizațiile utilizează din ce în ce mai mult serviciile externalizate furnizate de companiile de IT. Acest lucru oferă o multitudine de beneficii semnificative, mai ales pentru companiile care nu dețin suficiente resurse în cadrul departamentelor proprii. Soluțiile furnizate sunt scalabile, și pot fi actualizate ori de câte ori este necesar. Astfel, organizațiile care aleg să își externalizeze o parte a activității lor către companiile de IT outsourcing, pentru a beneficia de servicii care să  îndeplinească anumite standarde de calitate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.