Anvelope de vară- diferente

0
160

Asadar  anvelopele  sunt uzate și este timpul să le înlocuiți. Ce fel de anvelope ar trebui sa cumparati? Deși este în general sigur pentru a alege anvelopele originale de echipament – marca, modelul și dimensiunea montate pe vehiculul dvs. de către producător atunci când era nou – poate doriți să schimbați lucrurile puțin.

Aveți o mulțime de opțiuni, dar dacă nu aveți o masina pentru off-road, decizia dumneavoastră va reduce probabil la trei opțiuni de bază: anvelope de vară, de iarnă sau all-season. Fiecare tip are propriile argumente pro și contra, așa că asigurați-vă că știți ce poate și nu poate face fiecare și comparați cu acele condiții în care probabil că veți conduce.

De obicei comercializate ca anvelope de performanță, anvelopele de vară funcționează cel mai bine în condiții mai calde. Anvelopele de vară sunt fabricate dintr-un material de cauciuc mai tare și sunt în mod obișnuit echipate cu blocuri mari de rulare pentru a da un contact maxim cu drumul în condiții mai calde. Ca rezultat, anvelopele de vară au, în general, mai multă aderență, atât în ​​condiții umede, cât și în condiții de uscare, asigurând capacități optime de virare și frânare.

Cu toate acestea, odată ce temperaturile scad, compoziția moale de cauciuc se întărește și tracțiunea suferă foarte mult. Nu numai că, temperaturile mai reci pot provoca ruperea marginii blocului de rulare sau a cauciucului din cauciuc. Deoarece aceste defecțiuni sunt în general tratate de firmele producatoare de anvelope ca urmare a utilizării necorespunzătoare a anvelopei, acestea sunt rar acoperite de garanție, ceea ce înseamnă că, costul de înlocuire va fi sportat de dumneavoastră.

Mai important, totuși, anvelopele de vară doar nu se folosesc pe vreme rece, indiferent dacă există zăpadă sau gheață pe drumuri sau nu. Performanța în curbe este foarte afectată, iar distanțele de oprire pot fi prelungite dramatic. Pur și simplu, anvelopele de vară nu sunt doar nepotrivite pentru temperaturi sub 45 grade, sunt cu adevărat nesigure.

Anvelopa de vara General Altimax a efectuat teste ample privind performanța anvelopei de vară pe gheață. Într-un test, o mașină care purta cauciucuri de vară avut nevoie de 400 m pentru a se opri de la doar 10 mph, în timp ce mașina purtând anvelope de iarnă a reușit aceeași sarcină la doar 100 m – sub jumătate distanță.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.