ASUS vrea să-și consolideze poziția de lider pe piața laptopurilor de gaming în 2018

0
267

ASUS și-a luat rolul de lider în sectorul de gaming în serios și deja trece la următorul nivel. Compania asiatică a anunțat la începutul lunii aprilie noua sa linie de laptopuri și desktop-uri de gaming echipate cu cea mai recentă tehnologie disponibilă pe piață. Republic of Gamers (ROG) Zephyrus M (GM 501) este echipat deja cu procesoare Intel de a opta generație, placă video GTX 1070, ventilatoare anti-praf și multe alte specificații care îi vor face pe gameri să se îndrăgostească de el. ROG Huracan (G21) este un laptop puetrnic, echipat cu placă video GTX 1080, procesor Core i7 și un SSD upgradabil.

ROG Zephyrus (GX501GI) este următorul care va beneficia de cele mai noi tehnologii și este deja recunoscut ca cel mai subțire laptop de pe piață, cu o grosime de doar 0,7 mm și cu un preț care va depăși 3000 de dolari. Chiar și cu acest profil ultra-slim, ASUS a reușit să-l echipeze cu un procesor Core i7, o placă grafică GTX 1080 și ventilatoare anti-praf, la fel ca alte laptopuri ASUS de gaming.

Asus ROG G703, Asus ROG Strix GL12, Asus ROG Strix Hero Edition sunt alte trei laptopuri care vor fi echipate cu procesoare Intel Core i7 de a opta generație.

ASUS se vede nevoită să marșeze foarte tare pe sectorul de laptopuri și desktop-uri de gaming, după ce, la vânzările de laptopuri în general, a fost depășită de Apple, care a devenit al patrulea brand cu cele mai multe vânzări la nivel mondial, cu o cotă de piață de 10,4%. Asta face ca Apple să depășească ASUS, care, cu 9,8% din cota de piață la nivel mondial, este pe locul 5 al clasamentului vânzărilor. Primul loc este în continuare ocupat de HP, cu 24,4% din totalul laptopurilor vândute la nivel mondial.

Dacă la nivelul vânzărilor generale ASUS a retrogradat o poziție, până pe locul 5, la capitolul laptopuri pentru gaming, unde are seria Republic of Gamers (ROG), Asus este lider mondial, cu circa 40% din cota de piață. În 2016, s-au împlinit doi ani de la lansarea gamei pentru gaming ROG a producătorului asiatic.

Din fericire, sectorul gaming este unul încă în creștere pronunțată, așa că ASUS se așteaptă să crească și mai mult în acest an vânzările seriei ASUS ROG. Asus estimează că va avea o creștere a vânzărilor laptopurilor de gaming cu circa 500.000 de unități. În 2016, ASUS a vândut 1,2 milioane de laptopuri de gaming, iar în 2017 a crescut vânzările cu 25%, ajungând la 1,5 milioane de unități. În 2018, așadar, estimează ASUS, va avea o creștere de 33% față de anul precedent, până la 2 milioane de laptopuri de gaming.

Succesul ASUS pe piața laptopurilor de gaming este impresionant – cu atât mai mult dacă ținem cont că această serie de gaming, Republic of Gamers (ROG), nu este una chiar accesibilă oricui. Și în România, cel mai ieftin laptop de gaming din gama ROG costă de la 3800 de lei în sus, în timp ce cel mai scump model existent pe piața de la noi este în jur de 15.000 de lei!

Compania ASUS a fost înființată în 1989, în Taipei (Taiwan), de către patru ingineri, foști angajați ai companiei Acer.

Numele ASUS (Huashuo, în chineză) vine de la ultimele patru litere ale cuvântului Pegasus, calul înaripat din mitologia greacă ce reprezintă inspirația artistică și învățătura. ASUS încorporează puterea, spiritul creativ și puritatea, simbolizate de această creatură mitică ce se îndreptă către noi culmi ale calității și inovației cu fiecare produs ce este introdus pieții.

Au fost alese doar ultimele patru litere ale cuvântului Pegasus pentru ca produsele ASUS să fie situate cât mai sus în listele în ordine alfabetică. Sloganul companiei ASUS a fost ”Rock Solid. Heart Touching”, schimbat apoi în ”Inspiring Innovation. Persistant Perfection”. În prezent, sloganul este „In Search of Incredible” (În căutarea incredibilului).

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.